Gå til innhold

Noen som vil titte innom min nylagde blogg:)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt fersk på dette her, så kom gjerne med tilbakemeldinger.

Og om noen lurer, så skal jeg prøve å holde bloggen min mest mulig anonym (navn etc), det vil bli lagt ut bilder av meg og familien sånn etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og link hadde vært kjekt;)

snowontheground.blogg.no

hi

Skrevet

Koselig blogg:) Den kommer jeg nok til å titte innom med jevne mellomrom.

Skrevet

sorry. men dette var traurige greier.... kommer nok neppe til å følge deg der.

Skrevet

09:30: tusen takk:) Det er ikke så lett å vite om man er på "rett vei", eller har bommet totalt. Selvsagt så blogger jeg for min egen del, men det å¨vite at kanskje andre og liker det som blir skrevet, er jo bare positivt:)

Skrevet
:) det gjør ingenting. U can`t please them all:)
Skrevet

Eneste jeg reagerte på er at du skriver: mitt liv i farger....

så er hele siden nokså fargeløs.... om du skjønner.

Skriv av hjertens lyst. Har du noe bra å komme med så blir det bra :)

Lykke til :)

Skrevet

Hi: for en fin blogg! denne kommer jeg til å følge=) Veldig bra skrevet og, hva jobber du som?

Skrevet

Skriv for deg selv og de som er interessert vil lese og komme tilbake:)

Jeg har blogget i mange år og skriver mest for meg selv, familie og venner. Trives godt med det og jeg gidder ikke å "prostituere" meg for å flere lesere. Det er ikke derfor jeg blogger.

Så fortsett du og skriv om det du har lyst til å skrive om, det som interesserer deg og det du driver med.

09:30

Skrevet

gulesider: akkurat:) Om man tolker det bokstavelig, så er det veeeldig lite farger der ja. Så skjønner godt hva du mener. Men det kommer;) etterhvert hehe:) Takk for tilbakemelding. Setter pris på det.

Skrevet

Hei, jeg er student:) Så jobb har jeg nok ikke tid til nå. Takk:)

Skrevet

Takk for gode tips 09:30. Du har helt rett:)

Skrevet

Mnja, fanget ikke min umiddelbare interesse.

Syns svart/hvitt bildet ble helt feil gitt.

Lykke til med bloggingen uansett:o)

Skrevet

anonym 12:30: Takk for tilbakemelding. Det blir jo ofte sånn,at man klarer ikke å gjøre alle tilfreds:)Takk for at du tok deg tid til å titte innom bloggen min.

Skrevet

Ååååååå jaa, endelig en ny interiør blogg=)

Syns hjemmesiden din var veldig fin jeg, skjønner ikke hva dere prater om når det kommer til svart og vitt bilde. Syns det gjorde seg... flink til å skrive var du også. Så heldige barna dine og mannen din er som kommer hjem til de bollene_sikle_.

Skrevet

hva slags blogg er dette her? linken virker ikke hos meg:(

Skrevet

Jeg ble litt nysgjerrig jeg nå, så jeg måtte inn og titte..

For det 1ste: for en inspirerendes blogg

2e: de bollene skal testes ut i morgen ja!

Søt og koselig blogg=)

Skrevet

Hei, jeg er ikke så glad i å lese blogger. Synes det ofte blir mye bla-bla-bla, mye tomprat og lite innhold.

La merke til endel skrivefeil hos deg, ann og tørr, som i "går an" og "jeg tør ikke".

Ellers ser den helt grei ut. Du skriver ganske godt, med god flyt, og hvis du får luket ut skrivefeilene blir det enda bedre!

Jeg er også glad i bilder og fotografering og elsker å ta bilder selv. En blogger som tar utrolig flotte og inspirerende hverdagsbilder av familien sin er Kelle Hampton. http://www.kellehampton.com/.

Kanskje du kan få litt inspirasjon. Det er alltid morsomt å følge blogger med gode bilder.

Lykke til med bloggingen.

Skrevet

19:31: takk så mye for tilbakemeldingen. Med årene så har jeg dessverre lagt til meg skriveleifer,

så jeg er faktisk takknemlig for at du påpeker dem.

Den bloggen har jeg ikke vært innom,skal ta meg en titt:)

Og til alle andre som har tatt seg bryet med å titte innnom bloggen min, tusen tusen takk:)

hi

Skrevet

God lesing på en tidlig mårning:)

Syns forresten at det var pirkete av anpnym lenger oppe å kommentere skrivefeilene som H.I. har. Dette er jo faktisk en av de bloggene som er minst skrivefeil i. + at hun skriver veldig bra!

Skrevet

Takk anonym 07:09

Nei, jeg har faktisk ikke noe imot at folk gjør meg oppmerksomme på slike ting. Håper at dere alle får en strålendes høstdag:) Senere idag skal jeg lage eplekake, jeg legger ut oppskrift senere.

Skrevet

Det er utrolig irriterende å lese blogger med skrivefeil. En ting er når man svarer på innlegg her inne eller på andre nettsteder.

Når man lager og skriver sin egen blogg er man på en måte forfatter og man bør stille større krav til seg selv som skribent enn når man er på BIM.

Det tror jeg de fleste vil være enig i, så NEI. Jeg synes IKKE det er pirkete av anonym over her å bemerke skrivefeil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...