Gå til innhold

Sykelig tynn Marianne Aulie??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psykelig selvopptatt tenker jeg vi sier..

Skrevet

Ser ut som et dophue, tenker jeg.. amfetamin kanskje, det virker jo slankende.. Sikkert mye festing og greier i New York.. Hun ser i alle fall ikke bra ut!

Skrevet

Sånt tull. Kroppen hennes er da fin og normal, dop eller ikke dop.

Skrevet

Sykelig plagsom sykelig prkåt sykelig slitsom iallefall

Skrevet

Skulle gjerne hatt den kroppen, jeg:-) At hun er rimelig "spesiell" er jo en annen ting.....

Skrevet

Synes hun har en flott kropp. Timeglassfigur med kvinnelige kurver, man må ikke nødvendigvis ha mye fett på kroppen for å være kvinnelig. Hun har et smalt liv og bredere hofter, og ser kjempeflott ut! "sykelig tynn", synes hun ser helt normal ut, slank og flott, men ikke tynn. Synes hun ser sunn og flott ut.

Skrevet

Hun er tynn, men hun er nok bare av "de heldige";- dessuten trener hun en del og spiser økologisk og "rent"...Hun har jo råd til å unne seg det beste, og da skal hun vel ikke "disses" om hun bruker noe av det på og ta seg bra ut?

Ikke alle "sykelig tynne" ER syke, man skal være forsiktig med hva man sier....Man kan fort se om person er unomalt tynn eller tynn ved spesielle kjennetegn..

En sykelig tynn kan være tynger OG ha mer fett enn en naturlig tynn person. Men en som er sykelig vil fort få et "skjelettlignende ansikt";- øynene vil ligge "dypere" men samtidig bli litt "utsikkende", kinnbena vil stikke ut fordi man er "Hul" under de og munnen får et stramt drag, leppene blir gjerne veldig smale/stramme over tennene..

Kroppen ser man er "for tynn" ved at ben stikker ut, der det IKKE skal stikke ut..Ankler og håndledd blir benete og senete og synlige blodårer "utenpå" kjøttet, bare dekt av tynn hud, særlig på underarmer og legger (for ikke snakke om overarmer og lår) er også et synlig tengn på at man er for tynn...Mellomrom mellom lårene kan man også se det på..ALtså, mange har mellomrom der uten å være spesielt tynn, men når man får en "flate" mellom der hvert ben starter og mellomrommet bare blir større til man nærmer seg kneet,- da er man som regel litt for tynn....

Håret blir også tynt og pistrete......Vanskelig og få til så langt hår som Marianne har..

Alt i alt vil jeg si dama har en misunnelsesverdig kropp, men mest misunner jeg vel hennes muligheter til å ta slik vare på seg...Hadde jeg hatt råd hadde jeg BARE laget sunn og god mat, hyret personlig trener og regelmessig gått på spa/velværebehandling. Men med full jobb, mann på skiftjobb, to små barn som er kresne i matveien, deres aktiviteter og andre verv, og selvsagt en økonomi vi må "jobbe med";- så lar det seg ikke gjøre..MEn jeg spiser mye frukt og grønt alikvel, trener hver dag og gjøre det beste ut av den tid og de ressuresr jeg har....Man skal ikke automatisk anta at en vakker/tynn kvinnekropp er operert, syk eller at hun er dritheldig..Mye jobb og omtanke og selvbeherskelse ligger ofte bak...Og da blir det feil og tyne de...

Skrevet

Syns hun hadde en ganske normal kropp jeg. Når man strekker opp hendene på den måten er det jo ikke rart at ribbeina synes, og hun hadde pene hofter og lår.

Skrevet

Synes ikke hun ser spes tynn ut. Helt normal, fin kropp. Når en holder armene opp og suger inn magen slik som hun gjør, vises gjerne ribbeina. Det gjør det på meg i allefall og jeg er helt klart ikke sykelig tynn.

Skrevet

Noen bør beskytte den dama mot seg selv...hun har seriøse problemer!

Skrevet

Hun er veldig høyrmere 1.80) og veldig tynn mener nå jeg.

5 kg opp og hun hadde vært perfekt :)

Skrevet

HÆ? oppfordrer til spiseforstyrrelser?SKJERP DEG! Vil si at hun har en flott,sunn og trent kropp!! synes ikke hun er noe unormalt tynn i det hele tatt!!! er ikke veldig unormalt å se slik ut!! hvertfall ikke i mitt miljø,jeg vet ikke hvordan miljø du henger i jeg, spise kake på kafe hver dag-miljø?

for da kan jeg skjønne at du blir pissed av å se slike bilder,å du føler deg bedre av å slenge dritt,så du kan spise enda mer kakeeee

Skrevet

Vet om flere menn som synes kroppen hennes ser kjempedeilig ut. Særlig når hun er splitter naken ...

Skrevet

Men akkurat DET er en helt annen diskusjon :o) Man skal ikke henges ut som narkovrak eller som anorektiker/bulimiker selv om man har en kropp med lite fett på...

Jeg er helt enig i at frodige kvinner er like flotte som tynne kvinner. Det viktigste er og godta seg selv og ta vare på kroppen sin. Om alle spiser normalt (sundt, variert og med utskeielser nå og da) og trener regelmessig (innse det jenter, med dagens livsstil er man NØDT til å legge inn ekstra aktivitet for å få rør nok på seg..Iallefall95% av Norges befolkning bør det.....Noen er så helidge og ha aktive yrker, men det er få igjen....) så vil vi fortsatt ha "sykelig tynne" som bare er født sånn, og runde, "smålubne" som bare er og SKAL være sånn..Alt like normalt....

MEN vi vil ikke få sykelig FETE (eller sykelig tynne for den saks skyld) som sliter med dalgige gjøremål pga overvekt..Det er greit og ha "store modeller" med mer "Normale" kropper,- men ikke til den grad at man bruker sykelig overvektige kvinner..Noe som sier at å være feit og syk er helt greit....OGså KAN man ikke kritisere de som bruker disse, fordi man skal ikke snakke stygt om tykke mennesker..Mens de ekstremt tynne modellene, som kanskje "bare er sånn" blir automatisk mobbet, kastet mat på og ropt til at de må spise mer.....Bare fordi vi vet at det eksisterer spiseproblem blant tynne modeller..Men mens en andel av de tynne modellene bare ER sånn (er jo unge, nettopp strukket seg, tenåringer mange av de) så er vel nesten alle VELDIG store modeller syke? ALtså lider av spiseforstyrrelse (overspising)...................

TYnne OG fete må bli godtatt, men det skal ikke være lov å bare mobbe eller vise bekymring for de som er/blir veldig tynne...Det bør være lov å si fra til de eser ut for mye også....Ikke mobbing, men av bekymring....

Skrevet

Jeg synes hun er veldig pen, har en flott kropp, og jeg skulle gjerne sett ut som henne. Mulig hun kanskje ikke er den skarpeste kniven i skuffen, men det kan man ikke vite uten å kjenne henne personlig.

Hun må gjerne vise seg frem så mye hun vil for min del, jeg bryr meg ikke. Hvorfor skulle jeg det? Hun er da ingen trussel for meg, og hun har heller intet ansvar for min selvfølelse. Det er det bare jeg som har.

Skrevet

En ting jeg forøvrig lurer på, er hvorfor det liksom er greit å være litt for tykk, men ikke litt for tynn? Det er jo variasjoner på det samme spekteret?

Jeg er litt over normalvekt nå, men har også vært så tynn som Aulie en gang- uten at det hverken var eller er noe galt med meg.

Hvorfor er det strengt "ulovlig" å kommentere overvektige, mens det er greit å slenge dritt om de som er tynnere enn normalen?

Skrevet

Hun har da fin kropp, ihvertfall hadde. Men hjernen hennes tror jeg ikke er helt som den skal.

Skrevet

Deilig kropp. Mannen min smugkikker på den så ofte han kan ... (den lille kåtingen). Hjernen hennes vet jeg ingenting om.

Skrevet

Man skal vokte seg vel for å hyle om spiseforstyrrelser hver gang noen er tynnere enn normen. Det er nok trist for de som mener dette er så pent at det ødelegger deres forhold til egen kropp, men det er mange som er naturlig tynne også. En av mine venninner er veldig tynn fra naturens side, og opplever stort press for å spise mer enn hun orker, folk tror og sier rett ut at hun må¨være anorektisk og har blitt truet med at noen skulle ringe barnevernet om hun ikke begynnte å spise. (Hun spiser helt normalt og hennes baby får helt vanlig sunn mat i normale mengder)

Det er ikke greit å slenge med leppa om andres kropp uansett om det er ene eller andre veien, og det er heller ikke alle tynne folk som er anorektisk eller dophuer.

Problemet med disse bildene i kombinasjon med uttalelsene er ikke hvordan hun ser ut, men den holdningen hun viser og meldingen om at man må blottlegge seg for å være fri og feminist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...