Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Hehe, merkelig spørsmål, jeg vet, men jeg satte poteter i slutten av mai, og greier ikke å huske når vi tok dem opp da jeg var unge.. Eneste jeg husker er at hvis vi ventet til det hadde vært frost ble potetplanten helt svart og ekkel.. Kan jeg drøye det til oktober, eller bør jeg ta det snart?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Det er jo liksom dette en har høstferie fra skolen for, fra gammelt av. Det går nok å ta dem nå, eller i oktober. Bare pass på at de er ferdige med å blomstre
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Ja det het potetferie før i gamle dager:)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 De har blomstret.. Har ikke tort å ta opp en prøveplante enda, men da drøyer jeg det i 2-3 uker til! Man kan bruke Bim/Dib til det utroligste!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Ja her inne er det en del intelligente damer (og menn??? haha!)
Gjest Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Vi tok opp vår for noen uker siden, men vi hadde "tidligpoteter". Vet at det er mange som har tatt de opp nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå