Gå til innhold

Hvordan komme ved samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ved onani, dusjen og ved munnsex, men ikke i en eneste samleiestilling, og vi har vel prøvd de aller fleste "på markedet".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onaner samtidig vel. Kjøp en vibrator så skal du se det er lett:)

Skrevet

Det føles bare så feil sammen med samboeren min. Er redd han ikke syntes han er god nok. Han sliter med prestasjonangst nemlig.

Dessuten tror jeg ikke jeg hadde klart å onanere sammen med han.

Skrevet

Det finnes vel slike bittesmå vibratorer du kan bruke på klitoris, en sånn er vel ikke så truende? Han kan evt bruke den på deg?

Skrevet

Du skal se at prestasjonsangsten hans forsvinner idet det går for deg når han er inni deg ;)

Jeg anbefaler Aqua Silk fra kondomeriet. Det er et sånt lite vibrerende egg, og det er fint å bruke på klitoris under samleie.

Stillingene jeg anbefaler da er at du ligger på rygg, mens han mer sitter oppreist. Eller at du ligger på sengekanten, med han på kne på gulvet.

Min mann vet å sette pris på dette egget, for han sier det er himmelsk med vibreringen, OG at jeg får orgasme mens han er inni meg. Det kjennes visst helt utrolig deilig ;)

Dessverre er det slik at vi kvinner oftest trenger stimulering av klitoris for å oppnå orgasme. Det er fåtallet som opplever det ved penetrering alene.

Jeg vil tro en mann får mer prestasjonsangst over tid av å prøve alt av stillinger, uten at det hjelper hans kvinne til orgasme.

Og det egget er liksom ikke en peniskonkurrent, heller ;)

Skrevet

Det høres ut som dere ikke er trygge på hverandre. Lei situasjon for dere:(

Snakk sammen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...