FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Tenkte jeg skulle sende ut en liten klagesang fra meg og! Jeg har ikke brukt noe form for hormonell prevansjon på 4 år, vi har bare safet, for å si det sånn. Jeg har hatt normal syklus hver måned, men har de siste årene begynt med spotting, noen ganger opp til en uke før mensen trer inn. Denne måneden bestemte vi oss for å begynne å prøve på nummer 2. Hadde mensen sist 26-27 august! Så fra slutten av september har vi kjørt på, hatt sex så å si hver dag. BANG, den 10 september begynner jeg å spotte! Tenkte jajja, det går nok over, men nei! Jeg spottet EN uke, trodde det var over nå på søndag, men igår begynte jeg å blø litt mer enn spotting. I dag har det vært litt mer. (venter egentlig mensen til helgen som kommer). Denne måneden har jeg hatt maaaange symptomer. Murret og murret store deler, puppene har vært AU! bommelom har vært helt speisa (fra veldig løs til hard mage). Sovet utrolig dårlig, drømt rart. Begynner å bli kvalm, vondt i korsryggen osv! ALT har vært annerledes denne måneden. ingenting har lignet på sånn det har vært i 4 år nå! HVORFOR akkurat denne måneden? Jeg kommer ikke til å tro på kroppen min før jeg har testet i helgen, jeg føler det fortsatt er håp. Dumme rare kropp! Tviler liksom på at det er tilfeldig at kroppen har blitt så teit AKKURAT denne måneden! Noen som har trøstende ord?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 21. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2010 * Fra slutten av august...(skulle det stå)
SurreGuri Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Hva kan jeg si Fiffi, Jeg fikk også en veldig rar opplevelse av denne 1pp. Vi har heller aldri brukt prevangsjon, men safet, som dere di siste 5 årene. Men denne gangen, tror jeg på en måte at jeg laget meg disse symptomene jeg hadde, fordi jeg ville så gjerne treffe på 1 forsøk. Tok et par år med 1 mann. Mine tantår har vært normale i alle år, men denne gangen ble den rare og en vond opplevelse. Jeg tror vi damer kan tenke oss "syke" når vi går inn for det..Derfor blir vi mer våkne og kjenner på ALT som vi i utgangspunktet har hatt alltid men ikke brydd oss om.. Denne neste pp skal jeg ta ting roligt, å ikke stresse meg opp innvendigt..svar får vi uansett..etterhvert.. Så forsøk og legg det bak deg, slå deg til ro med det. Ta testen til helga, er den negativ, så tenker vi som flere andre, at da prøver vi igjen neste mnd. Nederlaget er tungt, men det ordner seg skal du se!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 22. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2010 Takk, SurreGuri, for at du har godt forklaring! Jeg skal ta test til helgen, så får vi se! Hvis ikke, er det videre til 2pp. Lurer bare på når jeg skal regne første mensdag fra da? hahahah...... Får handle inn litt EL-tester, å finne ut på den måten!
SurreGuri Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 :) alltid kjekt å bidra med noe.. Jada, jeg innstilte meg i helga på at dette kan ta tid, så derfor har jeg kjøpt inn vitaminer og mineraler til meg og sambo (Zink er bra for mannens juice har eg lest hehe) Så drikker vi friske hjemmelagede smootier på kveldene før sengekosen..hehe, prøve å slappe av, og ikke tenke LAGA BABY!! Hehe, men heller bare ta dag for dag.. Så har jeg kjøpt inn et lass med sånne billige EL tester og Gravidtester.. Prøve å finne EL ivertfall, det har jeg aldri prøvd.. Nå har eg ivertfall alt i hus.. Så får det som skjer eller ikke skjer bare komma.. Nei, du får vel heller begynna rett på letingen etter EL?? Eller ha sex annen hver dag den kommende mnd, og huske å ligge med bena opp etter veggen hehehe...!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 22. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2010 Håper bare ikke at neste syklus er på kun 10 dager!! EL får jo ikke sjans til å få kommt! usj..... Nei, her skal EL-tester handles inn! U BET!
SurreGuri Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 hahahaha, 10 dager syklus..off, nei, det var jo litt voldsomt.. neei, kan ikke si jeg ble kloke på den spottingen din.. hva er hva liksom?? Hmmmm!!!! Du må bare begynne å lete etter EL tror eg.. "Jaken på den gyldne EL" Hørres ut som ein god drama film
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 22. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2010 Jepp, der har jeg bestilt EL-tester på billigetester.no Godt hva som er gjort! Greit å ha det i hus til blødningen stopper opp! Da er det hopping i høyet igjen! JUHU!
SurreGuri Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 Hahahaha, ja det er vel den eneste tingen me damer her på forumet får nok av..Hopping i høyet!! Heldige mannfolk altså!! og når me har fått det antall barn vi ønsker, så unngår vi å "møte" gubben i senga.. hahaha..offdå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå