Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Sett på en O. Så blir jo navnet skikkelig morsomt
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Du bør ikke få en hvithåret liten tass da. Da spår jeg mobbeoffer hele oppveksten. Nei, huff, håper du får jente jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Jeg ser for meg en klovn når jeg hører det navnet jeg. Så brukt på et barn er helt utenkelig for min del.
blomstre Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Jeg har en veldig koselig barnebok som heter "Albin og Luna", så jeg får bare positive viber av det navnet :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Jeg tror ikke Hi likte svarene våre
☆☆☆ Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Kan ikke si at jeg liker det noe særlig..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 Tenker at det er en utenlansk gutt egentlig... verken positivt eller negativt. Det er absolutt ikke "så ille"...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #10 Skrevet 21. september 2010 Var det ikke et radioprogram som het det en gang i tiden?????
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #12 Skrevet 22. september 2010 Jeg husker en hest som het Albin, og var helt hvit.. Ser ikke for meg et menneske med dette navnet.. Og det har vært et radioprogram en gang.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #13 Skrevet 22. september 2010 Ja det var et ganske morsomt radioprogram Ellers så synes jeg det ligner litt på Alvin, DET synes jeg er veldig fint. Skal ikke velge det i stedet da? Hi Hi Men Albin er ikke det værste navnet, synes det er værre med Lucas Leander, og andre lite oppfinnsomme listetopp-navn.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #14 Skrevet 22. september 2010 Jeg tåler alle svar Hvis ikke hadde jeg ikke spurt Ha en fin dag! HI
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #15 Skrevet 22. september 2010 Katten min het Alban etter en tegnfilmserie på tv om en hund som het Alban (var tidlig åttitall tenker jeg). Jeg tenker på denne når du sier Albin. Men det er jo egentlig ikke ille, får bare litt merkelige assosiasjoner.
Ranveig R Skrevet 22. september 2010 #16 Skrevet 22. september 2010 Synest ikkje det er veldig fint, men om du endrar det berre bittelitt til Alvin, blir det mykje bedre. Med mindre du har sett Alvin og gjengen (men det har eg heldigvis sluppe unna så langt).
Gjest amandine Skrevet 22. september 2010 #17 Skrevet 22. september 2010 Albin er et ganske vanlig svensk navn, men ikke så vanlig i Norge enda, i motsetning til mange andre svenske navn.. Men det sies vel at den norske navnetoppen følger den svenske med litt forsinkelse..
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 22. september 2010 #18 Skrevet 22. september 2010 Ikke så fint i mine ører,men nå er det ikke et navn jeg har hørt så mye heller da. Kjenner ingen,og har heller aldri truffet noen som heter det. Kanskje det vokser på meg dersom det blir mer vanlig! Hver sin smak (heldigvis!) :-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #19 Skrevet 22. september 2010 Tenker bare på Dr. Albin. Huske du han ikke, så slå han opp! Ikke gode assosiasjoner!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #20 Skrevet 22. september 2010 Minner meg om radioprogrammet Albin som gikk på p3 på 90-tallet. Albiiiiiin!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #21 Skrevet 22. september 2010 Han heter ikke Albin men Alban, altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå