Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Heine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

På planleggern enda... har to fra før, men nå har jeg forelsket meg dypt i navnet Heine...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Heine kjempe godt. Er det en gutt jeg har i magen blir det en liten Heine Oliver :)

Skrevet

Jeg syns Heine er kult jeg, hvis jeg får gutt en gang blir nok det navnet vurdert! :)

Skrevet

Synes Heine er fint, men Heike er ennå finere:)

Skrevet

Liker det ikke.

 

Tenker på Heine Totland..

Skrevet

Men er ikke han en snasen herremann?

Skrevet

Liker også veldig godt Heike =) Babyen min skulle hete det helt til en tysk venn av meg sa at i tyskland var det kun et jentenavn. Jeg visste at det var et navn til begge kjønn, men i følge han var det latterlig til en gutt, så da mistet jeg lysten på det :P

Skrevet

liker det godt. liker også godt navnet Henki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...