Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 På planleggern enda... har to fra før, men nå har jeg forelsket meg dypt i navnet Heine...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Jeg liker Heine kjempe godt. Er det en gutt jeg har i magen blir det en liten Heine Oliver
Miztery Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Jeg syns Heine er kult jeg, hvis jeg får gutt en gang blir nok det navnet vurdert!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Synes Heine er fint, men Heike er ennå finere:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Jeg synes Heine er et fint navn:)
☆☆☆ Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Liker det ikke. Tenker på Heine Totland..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Men er ikke han en snasen herremann?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 Liker også veldig godt Heike =) Babyen min skulle hete det helt til en tysk venn av meg sa at i tyskland var det kun et jentenavn. Jeg visste at det var et navn til begge kjønn, men i følge han var det latterlig til en gutt, så da mistet jeg lysten på det
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #10 Skrevet 21. september 2010 liker det godt. liker også godt navnet Henki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå