Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 spådama her inne på bim.. er hus seriøs? Har hun spådd mange "riktig"? Eller har noen andre erfaringer og komme med?
Gjest Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 hun skjønte fort at jeg mangla baller værtfall.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 haha.... må le Men kan du utdype litt Ektemann uten baller? hi
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 beklager det er sensitiv informasjon.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 kunne jo ikke jeg vite... du var jo anonym!!!!!! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå