Gå til innhold

Dere gifte/ samboere: hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver dag?

Flere ganger om dagen?

Én gang i uka?

Nesten aldri?

Nå tenker jeg ikke på å tilfredsstille seg selv her...

Jeg HATER sex, og ser på det som et nødvendig onde for å unngå at gubben er sur 24-7. Jeg bruker det også når jeg vil oppnå noe. Har aldri nytt sex med andre, kommer kun når jeg er alene. Uansett, burde det ikke være mer enn nok med sex 1-2 ganger i uka? Blir kvalm bare av tanken på sex, og får angst ved tanken på å ha sex hver dag... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forresten hun i det andre innlegget, med mannen som forventer oral/analsex når jeg har mensen...

Hi

Skrevet

Mannen min er borte halve året, fire uker i slengen, men når han er hjemme har vi sex 2-4 ganger i uka, og begge nyter det. Elsker å ha sex med ham, selv etter 15 år sammen er det spennende og deilig.

Hvorfor hater du sex?

Skrevet

ca 2 ganger i uka.

Blir ofte 3 ganger, men til gjengjeld har vi ikke sex når jeg har mensen. Det er like ofte han som ikke vil som jeg. I tillegg legger han seg stort sett etter middag, og det er en utfordring å holde seg våken lenge nok til å få seg noe, da har jeg heller sex på egen hånd.

Stort sett er jeg fornøyd med mengden sex, men ikke nå når vi prøver å lage barn, nå er det skikkelig irriterende..

Skrevet

er heldig her..

I begynnelsen av forholdet så hadde jeg MYE høyere sex-drift en samboeren min.

Nå, etter at første kom så har sex lysten min virkelig dabbet og så nå er vi på samme nivå omtrent (jeg leker nok mer med meg selv enn det han gjør)

vi har kanskje sex en gang i mnd, men må legge til at vi koser veldig mye med hverandre og da har behovet for oss med samleie dabbet av for vi får så mye god nærhet av hverandre ellers i hverdagen.

Skrevet

Det kommer an på hvor lenge du har svært sammen med ektefelle/samboer.

Man blir lei av alt. Spiser du kjøpingspizza hver dag i en lang periode, har du etterhvert pizzaen i halsen og vil ikke ha på ei lang stund:D

Skrevet

Aner ikke...

Kan være opphisset helt til sexen begynner. Da forsvinner all kåthet umiddelbart, uansett hva vi prøver... Mannen min vet ikke om det, jeg har ikke turt å si det. Det har alltid vært sånn. Jeg klarer rett og slett ikke å nyte noen form for sex sammen med andre, det går bare ikke. Jeg mister lysten og synes det er ekkelt og ubehagelig. Faker og venter på at han skal bli ferdig fortest mulig. Faker fordi jeg har gitt opp. Blir kvalm og får gåsehud og ekle frysninger av tanken på å ha sex, har aldri opplevet noe som skulle tilsi at det skal være sånn.

Skrevet

Vi har sex 2 ganger i uken men ikke under mensen siden han ikke vil det.

Jeg kunne tenkt meg mer, men har stort sett lært meg å leve med at han vil sjeldnere enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...