Gå til innhold

rød fleece til guttebaby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det var greit å friske litt opp, blir mye blått, brunt og grønt. Noen som har røde klær til gutt? Blir det mye spørsmål om det er gutt eller jente? Kanskje kjedelig hvis man må oppklare hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du ha rød fleece til gutt :) Ingen som reagerer på det vel? Jeg synes ikke noe om disse "jente- og guttefargene", og hadde kledt gutten min i både rødt og rosa og det som er dersom jeg hadde hatt en gutt :P

Skrevet

selvsagt!

Misforståelser pga kjønn må man bare regne med i blant. Vi har jente som ikke har fått langt hår enda og det spiller ingen rolle om jeg kler henne i rosa fra topp til tå eller har på noe blått - får likevel spørsmålet innimellom....... (hun er 2,5 år og prater veldig bra, når noen sier "han" om henne spør hun "hvem da?" hehe)

Skrevet

Kjør på! Rødt til gutt er veldig fint og det er vel ingen jentefarge? Gutten min går stadig i rødt. Han er 20 mnd. Det hender folk tar feil kjønn, men det er nok mer pga at han har lange mørke krøller. :)

Skrevet

Rødt er kjempefint på gutter og jeg synes at mange gutter kler rødt bedre enn jenter:)

Lilla og orange er også fint på gutter.

Skrevet

Herregud, selvfølgelig kan du ha rødt til gutt. Rødt er kjempefint:-)

Drit nå i om du måtte få spørsmål om det er gutt el jente, da er det de som lever i forrige århundre:-)

Jeg kjøpte senest igår rødt til min sønn..Han kler rødt:-)Veldig kjedelig om gutta kun skal gå i brunt, svart, blått og grønt a gitt...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...