Gå til innhold

Jeg har funnet drømmemannen. Eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdens snillest, mest omtenksomme mann. Er komfertabel sammen med han. Prater om det aller meste. Er enige om flere potensielle probleme i en hver hverdag (likestilling i hjemmet, antall barn, mat, film, musik etc) og har mange av de samme fremtidsdrømmene. Vi har kjent hverandre i mange år og hatt både oppturer og nedturer sammen, men får hvert år blir vi mer sammensveiset. Jeg er oppriktig glad i han.

MEN

Jeg eier ikke kjærestefølelser for han. Eller kansje jeg gjør det? Hvordan føles egentlig ekte kjærlighet? Hvordan vet man at man virkelig har funnet drømmemannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme dillemma, bare at dette er en jeg møtte på internett for 5 mnd siden. Jeg liker alt ved ham, vi passer uten tvil sammen, prater om alt og er enige i det meste.MEN jeg ser bare på ham som en venn. Vi er omtrent sjelevenner, samme humor, samme meninger, ingen hemmeligheter. Vi har kontakt store deler av hver dag.

I tillegg møtte jeg en annen på ca samme tid, en jeg tenner ekstremt på. Vi har hatt sex, god sex. Men jeg er ikke forelsket i ham heller. Men samtidig vil jeg ikke miste ham heller, selv om vi ikke prater om fremtiden eller viktige ting.

Men nå har sjelevennen (som jeg hele tiden har sagt at bare er en venn, og som hele tiden har visst om han andre) snudd helt om og nærmest bedt meg velge mellom dem. Jeg vet at han og jeg passer mye bedre sammen menn meg og han andre, men jeg vil ikke velge mellom dem.

Nå står jeg i fare for å miste en jeg har sett på som en god venn, blitt glad i, og som jeg ikke vil miste! Eller jeg kan miste en som kan gjøre meg heltent bare ved å ta på meg.

Føler at om jeg ikke velger så mister jeg begge.

Beklager, detet var jo ikke et svar på spørsmålet ditt i det hele tatt:/

Men drømmemannen bør jo få frem følelser i deg som gjør at du bare vet at dette er mannen du vil tilbringe resten av livet med. Ellers er det jo bare vennskap!

Skrevet

jeg vet det for jeg har ikke lyst til å miste han. Når jeg setter meg ned og tenker på det, virkelig tenker etter så vet jeg at jeg vil han skal være her sammen med meg.

Skrevet

En ting kan jeg fortelle deg, du er ikke forelsket. Men- du kan jo gi det litt tid og se om ikke følelsene kommer etter hvert. Kjærlighet ved første blikk endre gjerne like fort som det startet, så det kan jo være du har funnet drømmemannen likevel? :)

Skrevet

Ja tid skal jeg virkelig gi det. Kan godt se for meg oss bo sammen og slikt. Det hadde absolutt ikke gjort meg noe. Håper egentlig litt at det blir følelser av dette til slutt. Det er virkelig drømmemannen min :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...