Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Lurer litt på hva deres erfaringer er med dette? Selv har jeg gått en del opp i vekt, og ikke blitt gravid, men hva sier dere andre? Hvor mange kurer fikk dere? og har det hjulpet?
Gjest ->>- Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Har du ikke fått sjekket om det har hjulpet, altså at du har fått eggløsning? Det er jo meningsløst å fortsette på pergotime-kurer i fleng om man ikke har påvist noen effekt. Er det påvist at du ikke hadde eggløsning før du begynte på pillene?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Kun positive erfaringer og det er barn nummer 2 og 3. Første av de ble unnfanget på første kur. Andre av de ble unnfanget på andre kur, den første dobble. Eneste ubehagelige med dem var den ømheten i livmora fra dag 4 og en liten stund fremover.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Jeg lurer også litt på dette, jeg har fått resept på dette i dag. og skal starte på torsdag. Har fått for 3 sykluser, og skal ha annenhver mnd med pergo. Dere som har brukt over tid, når kommer eggløsning etter du har brukt pillene? Har vanligvis EL på syklusdag 21. Vil den komme samme tidspunkt denne mnd?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 El kommer ca 5 dager etter siste tablett.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Joda, jeg har fått bedre EL etter jeg startet på dette, men har ikke resultert i graviditet, så neste stasjon er vel videre til Porsgrunn. Vi får se, har en kur igjen:)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Noen flere som har erfaringer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå