Gå til innhold

KAN DETTE VIRKELIG STEMME!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholder identiteten min hemmlig for øyeblikket, Lang historie kort. Jeg fikk "dødsdommen" flere år tilbake, jeg kunne ikke få barn. Har vert så heldig å ha fått stykk likevell.

Så sitter jeg her nå da, mensen dukket ikke opp. Vi har ikke prøvd fordi vi ikke orket mer av prøvekarusellen. Jeg tok en test nå, å den viser jammen meg at jeg er gravid. Jeg er i sjokk.

Men så er det en hake her, å det er derfor jeg skriver det her. Jeg har tatt noen tester fra venninen min, de er gått ut på dato for litt over 1 år siden. da er det jo mulighet for at den viser feil??????? Og hvis den viser feil, pleier de vise falsk positiv da eller falsk negativ????

Jeg har tatt 4 tester, å alle viser det samme (men alle er utgått på dato da). Hvis disse stemmer så er det kanskje tilfelle at jeg har klart å bli gravid selv IGJEN!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ingen ting om slike tester og holdbarhetsdato .. Fikk bare en god følelse når jeg leste dette og ville bare si a jeg krysser armer og ben for deg :) LYKKE TIL :D

Skrevet

Da jeg ble gravid tok jeg første test som var positiv, som jeg fant ut rett etter at den hadde gått ut på dato for et halvt eller et år siden.

Men jeg var gravid!

Tok andre tester etter.

Ville tatt en tur til lege så fort som mulig og tatt blodprøve. Så slipper du å være i tvil;) Lykke til!

Skrevet

Tok en gammel test (som hadde ligget og gått ut på dato) den slo ikke ut noe, men var gravid. Så ville tro at om den viser positiv så er det sant...

Lykke til, håper det går veien!!!!

Skrevet

Vil nok tro du er gravid ja. Slår testene ut på HCG så har du HCG i systemet...Ville nok heller kommet med en falsk negativ hvis de ikke virket som de skulle. Så jeg drister meg til et lite forsiktig gratulerer jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...