Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Niklas?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så fint, og kjenner ingen som heter det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint navn :) Kjenner flere som heter det...

Skrevet

Fint, men det vil sikkert bli forvekslet med Nikolas.

Skrevet

Synes det er fint :) Stod mellom Niklas og et navn til sønnen vår når han ble født. Ble det andre navnet da, siden det var en oppkallelse, og ble mer familiært :)

Skrevet

sønnen til venninnen min heter det og han er en supersøt og kjekk liten fyr, og derfor synes jeg også navnet er supert!

Skrevet

Fint. høres ut som en kjekk liten gutt.

Skrevet

Et kjempekoselig navn,synes jeg.Mitt eneste tantebarn heter det,en vidunderlig liten tass på ca 1.5 år.

Skrevet

Veldig fint navn:)

 

Jeg liker også Nikolas, men det blir på en måte noe helt annet:)

Skrevet

Veldig fint :) Vurderte det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...