Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Syns det er så fint, og kjenner ingen som heter det.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Fint navn Kjenner flere som heter det...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Fint, men det vil sikkert bli forvekslet med Nikolas.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Synes det er fint Stod mellom Niklas og et navn til sønnen vår når han ble født. Ble det andre navnet da, siden det var en oppkallelse, og ble mer familiært
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 sønnen til venninnen min heter det og han er en supersøt og kjekk liten fyr, og derfor synes jeg også navnet er supert!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Fint. høres ut som en kjekk liten gutt.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 Et kjempekoselig navn,synes jeg.Mitt eneste tantebarn heter det,en vidunderlig liten tass på ca 1.5 år.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #10 Skrevet 21. september 2010 Veldig fint navn:) Jeg liker også Nikolas, men det blir på en måte noe helt annet:)
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 21. september 2010 #11 Skrevet 21. september 2010 Veldig fint Vurderte det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå