Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Nå har det skjedd igjen. Mannen skal plutselig på guttetur som koster 10000 kr. Vi venter på rørleggeren nå som kommer til å koste minst kr.8000. Jeg må bare se langt etter frisør eller noe klær til meg selv. Da jeg sa at jeg hadde behov for noe nytt, sa han at det var bare å forsyne seg med penger- han skulle ikke hindre meg. Men når det går såvidt rundt her, så er det jo noe som hindrer meg. Han kaller meg for sjalu og sier at det ikke unner han noe. Men JEG får jo aldri noe. Det er alltid de fire barna og hus og han. Jeg jobber 100% stilling, og tar på meg en del ekstra. Jeg blir bare så lei meg.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Dere har vel budsjett? Sett over nok penger til alle regninger, en del til uforutsette regninger og litt lommepenger likt fordelt om det er noe til overs? Er enig i at man ikke kan ta av fellespotten om det ikke er penger nok til at det går rundt. Det er jo ikke greit.,
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Jeg hadde nektet han guttetur. Høres ut som en egoistisk drittgubbe. Her i huset blir vi enige hvis vi skal bruke så mye penger. Hvis det er mindre beløper og det er noe vi trenger som f.eks klær så er det ikke så nøye med å spørre først, men vi gjør alltid likt mellom oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå