Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 hva passer best? vil ha Ella og vil ha dobbeltnavn:) og Louise eller Loise ?? har en tanke på Ella Lilly også, med litt trykk på Y.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Ha med bare Ella ? Synes både Louise og Sofie er sånne "sleng på navn" ala Andrè i gutteverden.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Ella SofiE klinger bra, da kan du faktisk bruke begge navnene uten at det blir tungvint å si.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 ja tenkte på Ella Sofie først, men så er far fra chile og da synes jeg Sofia høres mer riktig ut. Ella etter min bestemor. Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 HI som hmmmmer.. til Ella Sofi.. tenke tenke:) takk for tips uansett:)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 Du burde treffe naboene våre. Dere har noe til felles. De tre jentene deres heter Lillian (Lily), Sofie og Ella.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 Kjempefine navn! Jeg ville valgt Ella Louise, da jeg syns det er pent at det første navnet ender på forskjellige bokstaver. Syns det blir litt rart når dobbeltnavn ender på samme bokstav...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #10 Skrevet 22. september 2010 0709 her, Så jeg svarte litt rotete - men jeg tror du skjønner hva jeg mener ? Jeg mente altså at jeg syns det er pent når begge navnene i dobbeltnavn ender på forskjellig bokstav. Syns forøvrig Ella Sofi og Ella Sofie var nydelige forslag.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #11 Skrevet 22. september 2010 tusen takk for svar:) er enig i at d høres finest ut med forskejellig bokstav på slutten:) Louise(blir nesten oppkalt etter bestefar på far siden, han heter Luis. men så har vi tenkt på muligheten for bare enkeltnavn. grunnen til dobbelt navn er fordi storebroren har d. men han har samme mellomnavn som sin far så strengt ttalt trenger ikke jenta(hvis vi får d:)) ha noe mellomnavn. (hvis ikke d blir oppkallelse)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #12 Skrevet 22. september 2010 Vi tenkte på Ella og Sofie som jentenavn, men mannen likte dem ikke satt sammen. Her ville det vært oppkallinger og ikke motenavn, selv om de navnene jo er litt populære nå. Synes selv Ella Sofie er finest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå