Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Har søkt litt på nett, å ser at jeg har angrerett ved kjøp av en tjeneste fra telefonsalg. Snart halvannen uke siden jeg gikk med på å la en tlf. selger legger min bilannonse ut på deres nettside. Fakturadatoen er satt til 23. denne mnd. De la ut annonsen med en gang. Men kan fortsatt bruke angreretten som jeg forstår. De har ikke informert meg om angrerett på tlf. eller i det brevet jeg fikk. Det er de vel pliktet til? Jeg tror ikke de kan holde det de lover, og angrer på hele greia.. Er det vanskelig å få trekt slike ting tilbake? Blir det veldig styr?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Ta kontakt med forbrukerombudet i morgen tidlig du.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Noen steder er det veldig problemfritt å angre, andre lager problemer selvom du har rett på å angre. Ring firmaet i morgen og si du angrer. Kanskje sier de med en gang at det ikke er noe problem. Hvis de sier du ikke har noen rett på det, da kan du begynne å bekymre deg å ringe forbrukerombudet osv...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Okey, ja får ta en tlf. i morgen. Har lest en del negativt om dette selskapet i ettertid.. Men trodde alle som selger på en slik måte måtte legge ved en angrerett jeg.. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå