1h11h1 Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 hei, jeg venter mens om 1 uke. i dag har jeg sinnsyke mens smerter og det er bare lyse lyserosa vann på papiret når jeg tørker meg. aldri skjedd før dette. pleier alltid blø masse samme dag som jeg får mens smerter. og smertene kommer alltid etter blødningen. noen som vet hva dette kan være``??
flypapir Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Hadde det ikke vært for smertene ville jeg tippet på en festeblødning... Kan godt hende det er det det er selv om du har smerter, men min erfaring er at denne bløsningen er relativt smertefri. Mye mulig andre har andre erfaringer Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå