Gå til innhold

noen her som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg venter mens om 1 uke. i dag har jeg sinnsyke mens smerter og det er bare lyse lyserosa vann på papiret når jeg tørker meg. aldri skjedd før dette. pleier alltid blø masse samme dag som jeg får mens smerter. og smertene kommer alltid etter blødningen. noen som vet hva dette kan være``??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det ikke vært for smertene ville jeg tippet på en festeblødning... Kan godt hende det er det det er selv om du har smerter, men min erfaring er at denne bløsningen er relativt smertefri. Mye mulig andre har andre erfaringer :)

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...