Gå til innhold

nervøøøøs...


studinen

Anbefalte innlegg

Hei!

Mistenkte at jeg var gravid allerede før jeg ventet mensen, og ganske så riktig så var jeg det. Kjempeglad:)Klaff på første forsøk.

Nå leser jeg overalt at halvparten av de som spontanaborterer i første trimester gjør det før de i det hele tatt har merket at de er gravide og at de bare tror det bare er en kraftig mens. Så nå går jeg og er dritnervøs siden jeg venter mensen i dag eller imorgen. For siden jeg oppdaget det så tidlig så må jeg vel virkelig være i faresonen nå jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte smile etter å ha lest svaret ditt:) Det var et så rolig og fornuftig svar:) Man blir kanskje ikke så fornuftig og rasjonell når man blir gravid.... Egentlig så bør man ligge unna nettet under graviditeten for det bllir bare bekymringer ut av det. Det virker som alle sammen har hatt en SA eller en MA en eller annen gang, og da tenker jeg fort: "Det blir vel min tur denne gangen da"...

 

Men, med de fleste så går det bra;)

 

TAKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spire i magen :)) Jeg var som deg da jeg ble gravid første gangen, men det går oftest bra:) Nå prøver vi på nummer 2, og er vi råheldige så klaffer det på første pp, men Sååååååå lett er det vel ikke å bli gravide så vi får se:) Kryss fingrene for meg også da, så popper jeg kanskje innom for å bli etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...