Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Har ikke helt hatt tid til å tenke på det før det siste døgnet..Er så surrealistisk at det endelig skjer i morgen..Gruegleder meg helt ekstremt..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Lykke til! Hele prosessen er myye mindre dramatisk enn man tenker seg på forhånd. Alt går veldig rolig for seg Du kan bare glede deg, det er så deilig å få det overstått!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Har bare sett for meg noen helt ekstreme smerter i ettertid jeg da, og sengeliggende i minst 3 døgn..men blir så glad om det ikke er tilfelle.. Må tilføre at jeg hater å miste kontrollen, samt å ikke vite hva jeg går til. Men skal bli godt å få gjort noe med det som har plaget vettet av meg så lenge. HI
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Gled deg Opererte mine i 2007,er kjempefornøyd med resultatet. Var ikke forberedt på hvor vondt det skulle være etterpå.Har 2 barn, og man kan bare glemme å løfte tungt de første to ukene. Men så blir alt bare goooood
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Gratulerer hi:) For å være helt ærlig syns jeg folk har overdrevet den smerten etterpå, når jeg tok var det litt vondt etterpå men ekstremt var det ikke:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Takk for så mange positive og hyggelige tilbakemeldinger:) Vet ikke helt hvordan jeg skal få sovet i natt er helt i hundreeee. har jo ei jente på 2,5 år og ei på 8mnd så håper jeg kan fungere sånn någenlunde normalt etter 10 dager i alle fall?? Eller er det vel optimistisk? Har jo selvsagt samboer her når han er ferdig på jobb og sånn.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Alle operasjoner er forskjellige. slik som fødsler noen har kjempe vondt, andre blir bare slitt støle på en måte. en ting er sikkert. det vil kjennes ut som du har tatt 45000 arm bøyninger men masse lykke til. jeg opererte mine i 2008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå