Gå til innhold

Herreguuud får meg nye pupper i morra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke helt hatt tid til å tenke på det før det siste døgnet..Er så surrealistisk at det endelig skjer i morgen..Gruegleder meg helt ekstremt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Hele prosessen er myye mindre dramatisk enn man tenker seg på forhånd. Alt går veldig rolig for seg :) Du kan bare glede deg, det er så deilig å få det overstått!

Skrevet

Har bare sett for meg noen helt ekstreme smerter i ettertid jeg da, og sengeliggende i minst 3 døgn..men blir så glad om det ikke er tilfelle.. Må tilføre at jeg hater å miste kontrollen, samt å ikke vite hva jeg går til.

Men skal bli godt å få gjort noe med det som har plaget vettet av meg så lenge.

HI

Skrevet

Gled deg :)

Opererte mine i 2007,er kjempefornøyd med resultatet.

Var ikke forberedt på hvor vondt det skulle være etterpå.Har 2 barn, og man kan bare glemme å løfte tungt de første to ukene.

Men så blir alt bare goooood :)

Skrevet

Gratulerer hi:) For å være helt ærlig syns jeg folk har overdrevet den smerten etterpå, når jeg tok var det litt vondt etterpå men ekstremt var det ikke:)

Skrevet

Takk for så mange positive og hyggelige tilbakemeldinger:)

Vet ikke helt hvordan jeg skal få sovet i natt er helt i hundreeee.

har jo ei jente på 2,5 år og ei på 8mnd så håper jeg kan fungere sånn någenlunde normalt etter 10 dager i alle fall?? Eller er det vel optimistisk? Har jo selvsagt samboer her når han er ferdig på jobb og sånn.

Skrevet

Alle operasjoner er forskjellige. slik som fødsler :)

noen har kjempe vondt, andre blir bare slitt støle på en måte.

en ting er sikkert. det vil kjennes ut som du har tatt 45000 arm bøyninger :P

men masse lykke til.

jeg opererte mine i 2008 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...