Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Hvem har den beste bleieavtalen? har tenkt at rema og kiwi sin er den samme, men så ser jeg at kiwi har halvert prisen på bleier + du får hver 2 gratis? da er vell deres "bleieavtale" bedre enn Rema sin?? Rema koster en pakke med str. 3 libero 46,90, på kiwi 23 kr. Er det noe spesielt man må gjøre for å få bleiekortet på kiwi? eller får du det i kassen når du handler bleier?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Kiwi har best pris på liberobleier og bleiekort får du i kassa hvis du ikke har fra før
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Du får bleiekort i kassen ja. Hvis du bruker libero bleier så er kiwi billigst 4 for prisen av 1. Hvis du ikke bryr deg om merke så får du rema sitt bleiemerket (tror det heter landlord) billigst.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Det var et innlegg her for noen dager siden med en som hadde FÅTT penger på Rimi etter å ha handlet bleier. Hadde med bleiekortet å gjøre, men jeg tør ikke helt gjengi hvordan det fungerte. Tror også det gjaldt de minste Liberobleiene.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Jeg kjøper Landlord og har brukt det nesten hele veien. Nestbest i test faktisk, og koster 4.90 for 58 bleier;) Greit det, lissm;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå