Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 tro meg, jeg duger ike til noe i livet...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Alle duger til noe. Barna trenger mammaen sin vet du
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Det var da voldsomt med selvmordsDIBBERE som var her inne i dag....
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Da synes jeg du skal bruke den uka på å søke akutt psykiatrisk hjelp.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Selvfølgelig duger du til noe, alle duger til noe uansett. Alle har sin plass og mening her i livet, men noen ganger kan det være vansklig å finne. Søk hjelp, du taper ingenting på det. Gi deg selv en sjangs, gi familie, venner og ikke minst barna dine en sjangs. Ingen vil miste deg.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 Du duger til mye. Ting er vondt nå, men det blir bedre skal du se. Du må kjempe litt og søke hjelp, snakke med noen. Jeg har vært der selv. Lider av bipolar lidelse,det er slitsomt. Men jeg klarer meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå