Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 jeg er andregangs gravid, og er nå helt sikker på at jeg kjenner bevegelser! kjente det i uke 15 med første. jippi
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Åh, så heldig du er Håper jeg kjenner så tidlig også...Kjente spark i uke 18 sist. Er 8+2 bare nå da, så er jo en stund til enda
Gjest Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Noe så fantastisk har vi aldri vært vitne til! HAIL HAIL
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 javel ektemann uten baller? hakk hakk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå