Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 født 01.08.82, gravditet. På forhånd takk:)
Gjest Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Du blir gravid/føder innen året er omme.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 =) tusen takk! ååååh, mener du det? vi prøver å bli gravde med nr 3:) så håper at det stemmer. Moren min har lagt tarot kort på meg, men hun fikk bare opp kortet til mannen min (stjernetegnet) hver gang hun spurte spesifikt om graviditet. hi
Gjest Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 HERLIGHET KVINNE! så fort noen svarer deg tror du på det ? Jeg vet a F når du blir gravid. i dag i morgen... ikke sitt her å måp, kom deg til sengs med gubben!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Av og til så blir man desperat dessverre:/ første gang jeg har lagt ut et sånt spm, er såvidt jeg er her inne i det hele tatt. Og ja, her går det så hardt for seg at mannen begynner å få skrubbsår på pikkhuet.. Men, noen andre som kan spå meg? hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå