olebrum78 Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 To par som skal på tur i oktober, jeg har aldri vært i London før....
Sistah*G07*J09* Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Madam Tussauds (vet ikke om det skrives slik) Å visst dere er litt barnslig så kan dere jo dra til Hamley's på nært oxfordstreet, 5etasjers leke butikk Eye of london visst det er fint vær (utkikkspariserhjul, ikke så langt fra BigBen). portobello road (stort marked)
FatallyYours Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 du, jeg lurte på det samme, og fant en tråd på Kvinneguiden som er MANGE ÅR, og med mer tips å gjøre enn du rekker å finn på, hoho! Den Store London-tråden heter den, og er veldig nyttig!
Gjest Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 London Eye er en grei opplevelse å ha med seg. Vi var der i fjor, selvom ikke været var det fineste, og syntes det var spennende:) Men jeg kommer ikke til å gå der igjen, om ikke ungene begynner å mase veldig om det etterhvert, hehe:) madame Tussauds er veldig oppskrytt, laaaaaaang kø, dyrt og altfor mange folk (vi var der en søndag) så en får ikke med seg alle voksfigurene en vil se, om en ikke er veldig glad i å presse seg frem mellom masse fremmede folk såklart. Kommer heller aldri til å gå der igjen.... Jeg ville besøkt den store lekebutikken, kanskje tatt en sightseeing-tur i en av de høye bussene og vært litt flinkere til å gå i smågatene for å shoppe. Det skal jeg neste gang vi skal over:)
Gjest Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Cabinet war Rooms The London Dungeon Inmperial War Museum Charles Dickens hjem dersom du er like stor fan av bøkene hans som jeg HMS Belfast Tower of London London Eye Houses of Parliament
sillyfilly og Olivia Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Tower of London er helt nødvendig. Utrolig gøy, MED guide.. Det er verdt det. The London Eye. Harrods er ikke akkurat nødvendig men utrolig gøy. Det er et helt sykt kjøpesenter. Vanvittig dyrt og hightown and fancy..
lille sprelle Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 Det finnes visst en sånn billett til turistbuss som går gjennom byen (flere busser så vidt jeg har skjønt). Du kan hoppe av og på når det passer deg gjennom hele dagen. Kan ikke gi mer info, men det høres jo strålende ut synes jeg!
*MariDuBedårer* Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 Ta en tur til The white city (ca 10-15 minnutts kjøring med bil/taxi)fra Oxford street. Der er et digert og eksklusivt kjøpesenter. Husker ikke helt hva det heter, men tror det er Westley... Jeg har aldri sett maken til senter. Det er rett og slett helt fantastisk. Det inneholder alt i fra de mest eksklusive kjeder til H&M.Rett og slett helt fantastisk. Du kan ikke forestille deg hvor storslått det er. Butikken Primark anbefaler jeg deg også å se. Der har de mye til en rimelig penge. (Klær til hele familien).
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 22. september 2010 #10 Skrevet 22. september 2010 London Eye - jeg har tidenes høydeskrekk, men det var jo flott da! Ligger rett ovenfor Big Ben,Houses of Parliament og Westminister Abbey, så da er det greit å få med seg det også. Marked- Camden,Covent Garden eller Portobello Road, kjekke på hver sin måte :-) St.Paul's Cathedral British Museum Madame Tussaud's Tower of London,Tower Bridge Shopping- Oxford Street, Harrods (om så bare for å kikke), Harvey Nichols, Hamleys Musikal, jeg har bare vært på en selv, We will rock you (basert på Queen sin musikk), i Dominion Theatre, anbefales! Jeg og vil til London igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå