Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 jeg skal lage laks i ovn,og har nå lagt laks og masse oppkutta grønnsaker i ei ildfast form.men hvor mye veske kan/må jeg ha oppi?tenkte å ha oppi kokosmelk(4dl)er det nok? forma rommer fire laksefileter og som sagt grønnsaker. det må vel ikke dekke alt for å bli bakt vel?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Jeg pleier å ha væske opp cirka halvparten av maten, dårlig formulert men satser på du forstår hva jeg mener ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 jepp,forstår veldig godt hva du mener,takk for svar! HI
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Ikke glem at grønnsaker også inneholder en del veske. Du trenger ikke dekke alt nei. Men bare følg med på laksen innimellom så den ikke blir stekt for mye. Tørr laks er ikke særlig godt Personligtips: Ha litt salt og nykvernet pepper over siden du skal bruke kokosmelk. Er snadder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå