Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Jeg har kjøpt en brukt dunpose av merket Odenwalder (lammy xl) og har tentk å vaske den før bruk. Det står 40 grader i anvisninga, men hva med sentrifugering og vaskemiddel? Håper noen her kan hjelpe! Jeg kjenner ikke alle tegnene på vaskeanvisninga og tør ikke ta noen sjanser...
Gjest Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Bruk 1/3 av vaskepulveret (bruker du for mye kan det bli såpe igjen i posen) og vask på vanlig 40 gradersprogram. MÅ tørkes i tørketrommel, gjerne med noen tennisballer slik at den blir fluffy igjen.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Hmm.. Takk for svar. Har ikke tørketrommel jeg. Hva gjør jeg da?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Noen rister den godt og synes den blir bra. Mulighet til å låne en tørketrommel?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Jeg må forsøke å låne en trommel da. Flere med erfaring her?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Før vi fikk tørketrommel sendte vi den alltid på rens. Du skal riste _mye_ om du ikke har tilgang på trommel. Tror ikke resultatet blir så bra. Har nettopp vasket vår nå, og den trengte fire runder i tørketrommelen før den ble ordentlig tørr og fluffy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå