Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Hei Så artig å være her inne igjen da!! Har skiftet nick siden jeg var her med 1 mann, men nå er jeg tilbake med det "store spørsmålet!" Vi vurderer å få 3. mann!! Men er så usikker. Det passer best nå når det gjelder tid, og slik. Holder på å utdanne meg på høgskolen faktisk! Spennende, men pga skolen er det NÅ, eller om 4 år. Da er de andre barna blitt så store.. Kjenner meg og for første gang psykisk klar for å planlegge og å få ett barn. De andre er ikke heeeeelt planlagte.. hehe.. Noen her som har 3?? og vil fortelle litt om overgangen og slik?? hehe.. eller bare andre som har tanker om det?? Har jo og fødselsangst etter 2. mann Så håper jeg får noen gode å snakke med! Erfaring eller tanker om det??
*Darkspotted* Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Jeg har nr tre på vei nå. Nr tre var planlagt til 2011, men ville komme litt fortere og kommer i november. Her er det tre tette barn. Eldste blir fire i november og nr to blir to i mars. Vi ville ha de tre første tette slik at det er sammensveiset gjennom oppvekst og senere i livet. Om du føler deg klar for en nr. tre så Go for it=) Jeg tenker at det er bedre i lengden og. Jeg var først livredd når jeg fant ut at jeg var gravid, men har blitt beroliget. Jeg tar skolen igjen etter permisjon, har tross alt god tid på alt sammen, men jeg ville prioritere å få barn. Jeg ser hvor stor glede mine to har det og eldste gleder seg utrolig mye til en lillebror. Like greit å bli ferdig nå og heller bruke de neste årene på andre ting=) Overgangen er jeg selv spent på, men har all tro på at etter en ukes tid med rutiner så går det kjempe fint=)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2010 Så kjekt å hører!!! gratulerer så masse.. ja, mellom de 2 første er det 2 år og 10 mnd. Helt fantastisk!! de leker så utrolig fint sammen, og kjærligheten er bare ubeskrivelig mellom de to. Så føler at tette er bedre enn mangen flere år mellom.. 2-4 år tenker jeg er supert... Så det er liksom nå og få 2,5 år mellom nå minste og babyen, og ca 5 års mellomrom til storebror, istede for da gjerne 7 år til nåverende minstemann og 9-10 til eldstemann. Er kanskje vannskeligere og begynne på babyfasen igjen og da?? nei, jeg tror jeg går for det som du sier :D Holder på med utdannelsen nå, og tenker å fortsette den, og ikke gå i permisjon pga det er deltidsstudie, jeg har en fantastisk mann, så krysser fingrene for at det skal gå :D Får fjerne spiralen snart da haha.. skumle greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå