Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Klarer du deg uten? Eller er du avhengig? Jeg må "kose" med mannen hver eneste dag, selv når jeg har mensen. Jeg er rett og slett avhengig av å elske og føle nærhet til mannen hver eneste dag og han har det heldigvis på samme måte. Dere andre som har mye sex føler dere også at det er pga nærhet eller er det lysten som spiller inn? Vi har aldri gått lengre enn en uke uten sex og det var fordi han var på reise
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Det kan fort gå en 2-3-4 dager her imellom, men så har vi en periode hvor vi har oss gjerne hver dag.. Og det er jo p.g.a. nærheten.. Klarte meg jo som singel, mener jeg Nei, har ikke tenkt så veldig mye over det, egentlig.. Er jo ikke så lett og holde seg når man har en så fantastisk og attraktiv mann!!
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Vet ikke om jeg kan påstå at jeg er avhengig, men her er det opptil 6 ganger i uka. Om vi har mindre, så klarer jeg meg fint ifht sex, men klarer uansett ikke å holde fingrene fra fatet. Jeg må være oppi og nær og kose. Klarer nesten ikke å gå forbi uten å legge armene rundt ham og kose og kysse. Er rett og slett avhengig av hele mannen min, ikke bare sexen :-) Han har hatt reisejobb hvor han har vært borte nesten 2 uker i slengen, og da har jeg ikke hatt noe problem med å holde meg. Har merket det mot slutten av arbeidsperioden da, men har ikke akkurat vært noe tvingende behov. Hvis han er syk og det rett og slett ikke går an så merker jeg heller ikke så mye til det, men når det endelig blir dags for sengekosen igjen så merker jeg at det er lengre siden enn hva jeg har vært vant med ;-) Han var på ferie uten meg med en kamerat fra jobb med det samme vi var blitt sammen, og da klarte jeg meg helt fint i 2 og en halv uke. Eneste jeg fikk litt hetta for var at han var i Asia og jeg var livredd for at noe skulle skje uten at jeg kunne vite om det før det dukket opp på nyhetene. Men sex-delen gikk helt fint da også. Nei, tror jeg sier at jeg er avhengig av hele mannen min jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Nei, jeg er virkelig ikke avhengig av sex. Altså jeg kan kose med meg selv oftere enn jeg vil kose med mannen. Jeg tar nesten aldri initiativ til sex, fordi jeg har særdeles liten sexlyst. Jeg skulle ønske jeg var mer lysten, men vet ikke hvordan jeg skal få det til. Jeg er glad i nærhet og liker å ligge inntil mannen min, men lyst bare for sexens skyld: nei, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Hadde du sex bare en uke etter fødselen? Oi...synes vi var tidlig på'an med litt under 3 uker. Jeg er ikke avhengig slik som du er, men jeg kan ikke leve i sølibat heller. Behovet mitt er mye mindre enn ditt, men det er der, så sånn sett er jeg også avhengig. Bare av mindre, eller færrere, doser enn deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå