Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Jeg leser ofte innlegg her inne, og alltid, ALLTID er det noen som må komme med frekke kommentarer!! Har fått nok av dette nå!!! Hva er problemene deres? elsker dere å rakke ned på folk, finner dere feil ved alle mennesker? hvorfor har dere denne trangen? Jeg må si jeg syns virkelig synd på barna deres, som har slike foreldre! SKAM DERE! Det må da gå an å komme med litt ordentlige svar!! Er dere sånn ute blandt folk også.... går rundt med sinna tryner hele dagen??? Vis litt medmenneskelig omtanke... vær så snill!!! jeg ber dere!!! Jeg ser mange snille mennesker her inne også altså, dette er ikke til dere.... er ikke flere lei av dette? Kjenner at jeg nesten er redd for å legge ut innlegg her, man vet jo aldri hva slags svar man får!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Hei:) Må bare si at jeg er 100 % enig med deg!!
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Er helt enig med deg at det blir litt vel mye innimellom, men jeg har funnet ut at det er ikke noe poeng i å reagere noe særlig på sure kommentarer, men heller le av det og ta deg som noe dårlig underholdning.
tine0810 Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Jeg er enig. Har tenkt de samme tankene flere ganger, men egentlig ikke brydd meg om det....men de siste dagene synes jeg det har vært spesielt ille. Overrasker meg hvor frekke og lite hyggelige folk kan være.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Eh, sorry men syns ikke akkurat du er særlig snill og medmenneskelig i innlegget ditt. Å kalle folk for drittkjerringer? Hvor er høfligheten?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 jeg er helt enig med deg, samme med folk som har skrive feil, eller som meg, ord deling... da har man gjort det store! da skal man henges ut, tråkkes på og dras nedi møkka etterpå! folk her tror jeg er noen underpulte gamle kjerringer med alvorlige henge ræv og pupper, som bruker dagen sin på å rakke på andre, stakkars mann og barn i den familien....
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Du er nok en av disse jaaaaa! Ja, jeg syns virkelig disse som holder på sånn er noen ordentlige drittkjerringer!!!
Villa Perlesukker Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Helt enig. Og så synes jeg at det er utrolig smålig å hetse noen uten å vise ansikt ( nick) Jeg har sendt mange mailer til moderator i tiden som bruker her. Om man får svar så har jeg aldri fått et godt svar på hvorfor ikke de bare utestenger brukere som går over streken og blokkerer ip adresser. Men det er vel slik man vil ha det her inne så da må vi andre bare huske på det og vil vi ha saklige debatter så må man legge innleggene inn på andre steder enn anonym
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 HI er trolig en av de aller verste, skal man dømme etter både overskrift og innholdet ellers.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #10 Skrevet 21. september 2010 DU TRENGER IKKE VÆRE HER INNE!!! DET ER FRIVILLIG!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #12 Skrevet 21. september 2010 15.03 Jeg er en av de som som regel er anonym her inne, man ALDRI gir jeg frekke svar her inne, det holder jeg meg for god til! Og det er sjelden jeg skriver innlegg her... kanskje ett svar, eller ett innlegg i uka. Jeg leser mye mere. Og jeg syns ikke dette er noe koselig sted.... blir sliten av disse folkene som driver på.... ja jeg kaller de for noen skikkelige DRITTKJERRINGER, for det syns jeg de er!!! hi
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #13 Skrevet 21. september 2010 Det er tonen i innlegget ditt som avslører deg. Du er av samme ulla som dem du så heftig æreskjeller. Hva vet du f.eks. om hvordan de er som foreldre, ut fra hva de skriver her inne? Fint lite, om noe i det hele tatt. Husk at mange er her inne mest for å fordrive tid og ha underholdning.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #14 Skrevet 21. september 2010 Signerer.. ordlyden taler sterkt for det
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #15 Skrevet 21. september 2010 ok underholdning å plage folk mener du? så du syns det er ok at de snakker på den måten til folk? det syns nemlig IKKE jeg! du er vel en av dem tenker jeg. men nå går jeg herifra..... har viktigere ting å gjøre... hi
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #16 Skrevet 21. september 2010 HI bekrefter nok en gang hvilken hurpe hun er, og en av de verste anonyme her inne. Bra at du gikk, og håper du ikke kommer tilbake.
Gjest Skrevet 21. september 2010 #17 Skrevet 21. september 2010 Sender klemmestøv din vei og håper på resultater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå