smilan Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Hei alle sammen.. Veldig lenge siden jeg har vært her inn nå, jeg og jenta mi som har levd livet sammenhadde egentlig tenkt oss at nå hadde alenesituasjonen snudd for oss.. Jeg fikk meg kjæreste etter 2 år alene - å dette var så bra. Men det viste seg at vi skulle få en ubehagelig overraskelse da jeg fant min gode venn og kjæreste død i sengen :`( Han ble 38 år gammel Noen som har forslag på hva som kan stå på bårebukett?
Gjest Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Så utrolig trist! Håper det går bra med deg tross alt og at du har noen å støtte deg til. Du vil nok komme styrket ut av dette. Hva kan man si: Takk for alt vi hadde. Minnes deg i kjærlighet. Takk for alt du ga meg. Hvil i fred, elskede.
lille sprelle Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 huff så leit! kondolerer! Du må selv velge hva som skal stå, men det er jo kanskje greit med noen forslag? Hvil i fred Alltid i våre hjerter Høyt elsket, dypt savnet er et par forslag Klem klem
smilan Skrevet 21. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2010 Tusen takk for tips.. Det er tomt og tungt..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Huff så leit:( Føler med deg... Jeg hadde "Alltid i mitt hjerte" på buketten(røde roser formet som et hjerte) da kjæresten min døde...
Ugl@ Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Leit å lese, tungt å miste noen en er gla i uansett alder og kansje særlig en etterlengta partner.
Mammaen til Isak Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Kjæren kjære deg! Blei blank i øynene her nå. Alle mine tanker går til deg akkurat nå. Det er så vondt å miste sin næreste! Sorgen vil alltid være der, men den blir lettere å bære med tida. Håper du har gode mennesker rundt deg som stiller opp for deg i den tunge tiden! Ta vare på de gode minnene. Skriv på bårebuketten akkurat det du føler, om det er : alltid i mitt hjerte, elsker deg, du blir aldri glemt, etc spiller ingen rolle bare du føler det er riktig for deg! Det trenger ikke stå mer enn et par ord heller, om du føler det er vanskelig. Ta vare på hverandre, datteren din er nok et lystpunkt for familiene nå :-) Stor god klem- tenker på deg.
Ella & gull med smilehull Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 - Vi savner deg så inderlig. Kjære deg, jeg føler veldig med dere. Jeg kjenner så altfor godt til sjokket, sorgen og savnet. Skulle gjerne sendt deg PM, men profilen din er visst ikke åpen for det. Jeg mistet selv mannen min, helt uventet, for litt under 4 måneder siden, ta gjerne kontakt med meg hvis du føler for det. Stor klem
Gjest amandine Skrevet 21. september 2010 #10 Skrevet 21. september 2010 Å kjære både smilan og ella - Kondolerer! Selv var jeg den som holdt på å forsvinne, men hadde flaks. Livet er tidvis blodig urettferdig. Kan ikke si annet enn at jeg føler med dere begge. Sender styrke og en varm klem, medfølelse og et smil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå