Gå til innhold

Leste nettopp tråden om "ORG's brannøvelse"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som vet hva som skjedde etterpå? Leste at Cat.68 meldte anonym til webmaster, ble det noengang seriøst undersøkt om dette stemte eller ikke?

Er den sykeste tråden jeg har lest noen gang her inne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet hva som skjedde.. ORG forsvant jo så går utifra at hun ble kontaktet.

Skrevet

Tror det endte med at hun ble meldt til barnevernet pga de steingalne påfunnene sine.

Det var flere som sa at de kom til å gjøre det ihvertfall.

Skrevet

Litt vanskelig å melde til barnevernet når man ikke vet hvilken person som står bak. Det trenger ikke engang Dib-redaksjonen å vite. Er sikker på at en del personer bare oppgir falskt navn her. Dessuten er jeg ganske sikker på at det bare var tulleinnlegg. Ekstremt lange og detaljerte, riktignok, men tull likevel.

Skrevet

Hun har vært innom div andre forum med lignende rare utrolig detaljerte innlegg og holder fortsatt til inne på mammanett.no under nicket Selvstendig

Skrevet

huff, husker enda den diskusjonen der som et av mange fra den damen som skremte vettet av meg. Dæven døtte for et menneske.

Kjenner fortsatt jeg blir sinna når jeg tittet inn på den tråden, usj :S

Skrevet

Seriøst? HUn er jo gal. håper ikke hun har ansvaret for de barnan. det må være samme dame som har det bursdagsinnlegget.

flere innlegg fra samme dame? hehe

Skrevet

ORG forsvant ut av forumet under det nicket grunnet en heftig krangel med flere av medlemmene. Hun var litt senere inne som "en venninne" av ORG men ble rimelig for busta på dette grunnet ORG's sære skrivemåte.

Etter dette var jeg selv lite inne på forumet og vet ikke om hun kom inn igjen under et 3. nick. Hun hadde en god del syke tråder, den verste var vel da hun ville forlate guttene hjemme i 3-4 dager.

Fant nå noen andre forum hun er inne på hvor hun nå nevner to tvillingjenter som jeg for min del aldr hørte om her inne. De er tilsynelatende 4 år nå, så lurer veldig på hvor de skulle vært i denne ene saken. Som hun også beskriver i brannøvelsestråden så bor de i et stort hus langt fra folk, i dette andre forumet flytter de nå fra en 3 roms leilighet og inn i et stort hus langt fra folk, så lyve tror jeg hun er flink på, til tross for at hun kaller seg kristen...

Skrevet

Fyyy f...!!!!!! Jeg har ikke lest den tråden før, men så forbanna jeg ble nå! Hvor dum går det an å bli?

Skrevet

FY F.

Er det mulig. Den dama er syk syk syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...