Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Ikke tung lektyre akkurat, det vet jeg men jeg er på utkikk etter noen morsomme chick-lit bøker. Kan dere anbefale dem? Og hvilken er best? På biblioteket her har de "Shopoholic ties the knot" "Shopaholic and baby" "Shopaholics secret dream world" "Shopaholic takes Mannhattan"
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Veldig lettlest, og helt grei. Ikke "bra" men høres ikke ut som det er det du er ute etter heller...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Sant det. Vil ha noe lettlest og enkelt underholdende. Skal på tur så blir nok ikke så mye tid til tunge romaner da:) HI
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Shopaholic and baby er ganske vittig:) Du må lese Becky's møte med London's hippeste gynekolog;)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Det finnes jo lettlest kvalitet, da...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Shopaholic and baby er ganske morsom. Becky's møte med London's hippeste gynekolog:P
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Jeg synes de er ganske festlige!Jeg leser mye selv,gjerne noe litt tyngre,men innimellom er det deilig å lese noe lettlest og morsomt,da er denne serien super:) Jeg ville begynt med den første i serien(en shopoholikers hemmelige drømmeverden),bøkene følger jo hverandre,så greit å begynne med den første hvis du vil lese resten også Men er enig at en shopoholiker med baby er den morsomste!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 Hehe, ja:) Eller i chicklit-lettlest kategorien-bra. Begynn på begynnelsen, det er en serie og greit å følge med fra begynnelsen. Anonym 14:08, glemmer aldri handleturen da hun skulle ha babyutstyr og alle vognene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå