Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Noen dager er hun bare helt i skyene: kjempeglad, skøyer og tuller mye, fniser og ler og er generelt bare i godt humør. Andre dager er hun trøtt, sliten, lei, ikke i like godt humør, kan reagere på det minste skeive ord til henne, osv.. Og noen dager igjen er hun helt "normal"; ikke overivrig glad, og ikke nedstemt heller. Er hun manisk depressiv? Eller er dette bare vanlige gode og dårlige dager, som alle har?
Gjest ->>- Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Det er det virkelig ingen her som kan gi deg svar på. Trekkene du beskriver kan tilhøre den type diagnose, men det må selvfølgelig fagpersoner og undersøkelser til for eventuelt å sette den.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Du beskriver meg ihvertfall....hvilken diagnose du vil gi meg bryr meg egentlig ikke så mye ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Hørtes ut som et menneske med en stressende hverdag, spør du meg Hilsen bipolar/manisk depressiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå