Gå til innhold

Til dere som irriterer dere over NAV....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, artig.

 

Nav står forresten ikke for noe, så ikke så lett å svare på, men de skulle da i det minste ha visst det.

 

"Opprinnelig sto NAV for "Ny arbeids- og velferdsforvaltning". Internt i etatene og blant politikere ble etaten raskt omdøpt til NAV, og etter en langvarig navnedebatt fant man likegodt ut at man faktisk skulle kalle det nye samarbeidet for NAV. Men bokstavene skal likevel ikke bety noe. Man har rett og slett laget et egennavn av tre bokstaver som tidligere hadde en mening."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...