Gå til innhold

Ull fra Pierre Robert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med dette?:)

Kommer nok til å kjøpe inn to-tre par av ullsokkene derfra iallefall, om ikke prisen er altfor stiv.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker overdelene siden de er litt småkule.

Men er ikke imponert over kvaliteten på underdelene. De fungerer fint under bukser, men under kjoler på jenter holder de dårligere enn Janus.

Skrevet

Jeg har kjøpt topp til meg selv og jeg syns den klør. Men det behøver jo ikke bety at andre gjør det.

Skrevet

Har mange singleter selv fra P.R. og de er knallgode under vanlige klær om vinteren. Ble fullstendig hekta ifjor. Mister fasongen lett, men klødd har de aldri gjort synes jeg.

Skrevet

vi har bare prøvd ull-sokkene til P.R. de koster vel under 50 lappen og her helt supper! Mye bedre enn janus sine, da janus sine blir veldig veldig nuppete. har ikke opplevd det med P.R sine:) Er fornøyd!

Skrevet

kjøpte et sånt sett til pjokken min ifjor vinter, og det hang så vidt sammen når sesongen var over! Rett og slett masse hull og sømmene helt fillete! ikke fornøyd nei!

Skrevet

SMå i størrelsene og stramme i strikken,- som også trusene deres er..Får "dobbelrumpe" og "Håndtak" samme hvro løst de ellers henger føler jeg..

Men kvaliteten er helt ok. JEnta mener det stikker, gutten er fornøyd...Men så jo nå at prisen ikke erl angt unna ulltøy som har merinoull(kløfri) på innsiden og vanlig ull utenpå..Tror vi går for det i år.....FOr ullklærne varte bare en sesong, men vi greide oss med ett sett pr.unge så ble vasket 2ganger iuka hele sesongen..........

Skrevet

Sønnen i heimen her brukte to sett fra PR i hele fjor høst/vinter/vår, og dem kan fint brukes denne sesongen også. Null hull, fortsatt god passform. Så jeg er fornøyd med dem.

Skrevet

Jeg sitter med en sånn barnegenser på meg selv nå faktisk. Den største størrelsen passer jo meg helt fint:)

Den klør litt, virker litt tynn i stoffet. Vet ikke hvor gode de er enda...

Skrevet

hmmm prøve igjen, da svaret mitt ikke ble lagret.

Sønnen her i heimen (nå 5.5 år) hadde to sett fra PR i fjor høst/vinter/vår, og dem kan han fint bruke i år også. Dem er like hele, ingen hull og fortsatt fin passform. Han har heller aldri klaget over at han er kald når han har hatt det på.

Skrevet

Jeg glemte jo å nevne at det var til datteren min på halvannet jeg skulle kjøpe til :)

Men tror jammen meg jeg hopper over og kjøper Janus/reflex istedet :)

Skrevet

Jeg skjønte det. Er barneulla jeg bruker selv, mye billigere enn voksenulla og litt hyggeligere farger:)

Skrevet

er 40 prosent avslag på pierre robert på ica maxi denne uken!

Skrevet

Kjøpte et sett til poden ifjor, men syns genseren mistet litt fasong, og det kom noen rare hull uten grunn... Sokkene kjøpte jeg, fordi jeg syns de hadde kule farger , orange og "lime"... men de NUPPET noe volsomt!! Jeg ljøper ikke PR flere ganger.. Denne sesongen holder det nok med fjorårets og supplert med arv fra søskenbarn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...