Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Hvor mange av dere damene her tror partneren ville likt å få forespørsel om å ha sex med en annen mann mens du ser på?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Jeg skal vedde på at samtlige menn som ber dama eller kona si om å se på mens de har sex med en annen jente hadde fått vill panikk og fått utslag på homoradaren med en gang det var snakk om å ha sex med en annen mann. :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Ja,-og vi hører sjeldent om hvor respektløse og pripne de mannfolka er som ikke vil forholde seg til partnerens fantasier.. Hvorfor er det sånn at 2 menn er homo og æsj, mens 2 damer ikke er det?.HI
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Jeg skjønner ikke helt forskjellen jeg altså. Krever man noe av den andre, bør man jammen stille opp på det samme selv. Tit for tat. Her er man jo snerpete og prippen om man ikke vil være med på lesbesex, hva da med mannfolka? Er jo rimelig prippent og kjedelig å ikke ville være med på homsesex. Skulle bare mangle at ikke mannen stilte opp for å tilfredsstille damenes seksuelle fantasier.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Det er fascinerende mange av DIB-folket som ikke liker å høre at andre ikke har samme preferanser som dem :-) Rett og slett underholdende!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Men det rare er at det er dem som liker lesbesex og synes det er helt greit som kritiserer mest. Det er de som tar helt av og kaller dem som ikke liker det for snerpete, pripne og synes synd på mannfolkene deres som ikke får seg trekant. Det er mange som stadig påstår at det ikke går an å ikke like lesbesex, alternativt at man er helt sprø eller har seksuelle problemer dersom man ikke ønsler det.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Det er nettop derfor slike forum som dette her kun kan brukes til å få seg en god latter. Ofte er det helt umulig å få noe fornuftig utav det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå