Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 jeg går med selvmordstanker men den eneste grunnen til at jeg holder ut er barnet mitt, som er hele min verden. ellers er alt vondt vi har dårlig råd, kun min inntekt som også tar av nå pga lite vakter (er på jakt etter ny) mannen jobber ikke gidder ikke lete etter jobb, hjelper aldri til hjemme står aldri opp og sånn kan jeg holde på videre. jeg er utslitt tris og lei, har et dårlig forhold med alle om dagen,tåler ikke tryne på min mor lenger, er såvidt jeg klarer snakke normalt med sambo, og har vel fint lite venner. men jør alt så godt jeg kan med lille men jeg klarer ikke mer, hele meg har rast, det gjør vondt innvendig alt jeg vil er å begrave meg under dyna og bli der! føler alle hater meg ! gudameg huff jeg trenger hjelp eller noen som bryr seg mn har ingen..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Problemet er ikke deg, men omgivelsene rundt. Flytt fra mannen din og finn noen som bryr seg. Du klarer dette, du er den viktigste personen i barnet ditt sitt liv. Inntekten og jobb ordner seg etterhvert...tro meg...jeg har vært der. Se gleden i øynene på barnet ditt og se at livet er absolutt verdt å leve :-) ...både for deg selv og for barnet ditt! Kom gjerne hit, jeg kunne trengt noen nye venner jeg også :-) Sør Rogaland....
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Signerer hun over, dette er noe som kan gjøres noe med selvom du ikke klarer se det akkurat nå. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Huff, trist lesning, dette:( Bra at du bruker dib - her hjelper vi hverandre så godt vi kan! Signerer henne over; kom deg bort og start på nytt med barnet ditt! Det fortjener dere begge! Dette klarer du! Selv om det ser svart ut nå, vil det bli bedre! Lykke til:) ...og goood klem:-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 takk for gode ord bor selv i stavanger .. jeg vet det meste ordner seg og sier det til meg selv hele tiden. bare føler det har vart litt forlenge nå og at jeg står fast..
2 Sommerbarn Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Jeg bor i Sandnes, hvis du trenger noen å prate med eller bare bli kjent med ei ny dame ;-) Så send meg gjerne en personlig melding :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Å være i et forhold hvor en er alene om å dra lasset, er faktisk mye verre enn å være alene og dra lasset for seg selv..... Jeg har hatt et tøft voksenliv, og har hatt mer enn de fleste. Men jeg har klart meg, og mye av grunnen er at jeg faktisk har vært alene om ansvaret, og dermed ikke har hatt en annen voksen som ikke har giddet delta i vanskene. Jeg har hatt meg selv, og har visst at det kun er meg det har stått på. En kan bare ikke gi opp når en har ansvar for barn. En har ikke lov til det. Og da må en ta valg som gjør at en holder seg flytende, og være egoisitsk. En må redde seg selv, før en har noe å gi andre. Som mor har en plikt til dette, for å klare å ta seg av barna slik de fortjener. Vet endringer ikke er lett når en er langt nede slik du høres ut til å være, men da gjelder det å tenke på gulroten i enden; bedre hverdag og selvstendighet. OG ikke minst - ikke en annen voksen i huset som trekker en ned. For helt ærlig så tror jeg det er din samboer som gjør deg mest sliten. Din tanke på og følelser rundt at han faktisk kunne ha bistått, men bare ikke gidder..... Syns det er galt å råde noen til å gi opp parforhold, men må en det for å klare å holde seg oppe for barna, så tenker jeg det kan være rett likevel.
svirrehodet Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 jeg bor på Sola, dersom du vil prate, er det bare å ta kontakt kjære deg! Har også en samboer som har slitt med samme tanker som deg, det er utrolig tøft og vanskelig, men det finnes veier ut! Jeg vet at det kan være hardt å ta kontakt her, men jeg har desverre ikke nicket ditt og kan ikke sende pm... du må finne deg selv, finne ut hva som kan gjøre deg lykkelig!! og viktigst av alt; gjennomføre det, steg for steg.. Sender deg gode tanker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå