Gå til innhold

noen som har brødbakemaskin


Anbefalte innlegg

Skrevet

og bruker den mye, er fornøyd?

Er det veldig uhygienisk å kjøpe brukt? Kunne tenkt meg å prøve det, men syens det er litt dyrt å kjøpe nytt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville vel heller invistert i en god kjøkkenmaskin og bakt brøda med den

Skrevet

Enig med den som foreslår en kjøkkenmaskin i stedet, den kan brukes til mye rart, emns en brødbakemaskin kun kan brukes til brød. Ikke er det SÅ mye mer jobb heller, egentlig.

Skrevet

hi her

jeg har en god kjøkkenmaskin, men tenkte det kunne være litt enkelt å bare ha oppi alle ingrediensene og gå og legge seg... nybakt på morgenen da:)

Skrevet

Hei:) Jeg har brødbakemaskin og har vært veldig fornøyd med den. Det er digg å våkne til nybakt brød! Brukte den mest i studietida, nå bruker jeg kjøkkenmaskin ettersom jeg baker flere brød på en gang...

Skrevet

Har brødbakemaskin og er veldig fornøyd! Veldig greit å bare kunne putte oppi alle ingrediensene og stille inn hvilket klokkeslett den skal være ferdig.

Bruker den også til å lage pizzadeig, har prøvd å lage sjokoladekake i den også.

Jeg kan også lage syltetøy og mye annet i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...