Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 og bruker den mye, er fornøyd? Er det veldig uhygienisk å kjøpe brukt? Kunne tenkt meg å prøve det, men syens det er litt dyrt å kjøpe nytt..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 ville vel heller invistert i en god kjøkkenmaskin og bakt brøda med den
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Enig med den som foreslår en kjøkkenmaskin i stedet, den kan brukes til mye rart, emns en brødbakemaskin kun kan brukes til brød. Ikke er det SÅ mye mer jobb heller, egentlig.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 hi her jeg har en god kjøkkenmaskin, men tenkte det kunne være litt enkelt å bare ha oppi alle ingrediensene og gå og legge seg... nybakt på morgenen da:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Hei:) Jeg har brødbakemaskin og har vært veldig fornøyd med den. Det er digg å våkne til nybakt brød! Brukte den mest i studietida, nå bruker jeg kjøkkenmaskin ettersom jeg baker flere brød på en gang...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Har brødbakemaskin og er veldig fornøyd! Veldig greit å bare kunne putte oppi alle ingrediensene og stille inn hvilket klokkeslett den skal være ferdig. Bruker den også til å lage pizzadeig, har prøvd å lage sjokoladekake i den også. Jeg kan også lage syltetøy og mye annet i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå