Gå til innhold

Dette er jo bare å drite seg ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser blogger som ble lagt ut her i går og kom over ett par stykker jeg bare ble flau av og lese. Liniiii og perfekt kaos er jo helt på tryne.

Lurer på hva som får folk til å legge ut sånn om seg selv? Seriøst spørsmål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

antar at ikke alle er så nøye på det, eller tar seg selv så høytidlig og bare synes det er gøy

Skrevet

Synst ikke du kan dra de bloggene over samme kam. Det er ikke bilder, tc på ene bloggen, og hun skriver ikke detaljert om seg selv. Har lest bloggen i går, og den var både koselig og morsom.

Skrevet

Liniiii er jo ikke ment som seriøs da. He he, jeg syns den er litt morsom.

Skrevet

Linniiii er jo kjempemorsom, du skjønner vel at hun kødder?

Skrevet

Hva er adressene? Har gått glipp av dette. Hva skjer?

Skrevet

Perfekt kaos var jo utrolig morsom blogg....hadde sansen for humoren hennes jeg. Kan jo ikke sammenlignes med Liniiii.....

Skrevet

Denne hadde jeg også sansen for, jeg har lagt meg til som følger!

Får inntrykk av at hun er uhøytidelig, omsorgsfull og utrolig sprudlende som person. Lo godt av bloggen hennes og gleder meg til mer:D

Skrevet

Jeg syns ikke den ene er bedre enn den andre, de er begge to jenter som trygler om oppmerksomhet, og jeg begriper ikke hva som får folk til å legge ut på nett at de er dritafulle på festivaler eller ikke kan å kjøre bil.Uansvarlige mennesker.

Dere som blogger, har dere ikke i tankene deres at barna deres kanskje leser dette en dag? Og hvorfor legge ut så inni hampen med bilder av seg seg og barna? Jeg forstår det bare ikke. Nå tok jeg to tilfeldige blogger siden de lå ute på denne siden i går.

Skrevet

Jeg syns ikke den ene er bedre enn den andre, de er begge to jenter som trygler om oppmerksomhet, og jeg begriper ikke hva som får folk til å legge ut på nett at de er dritafulle på festivaler eller ikke kan å kjøre bil.Uansvarlige mennesker.

Dere som blogger, har dere ikke i tankene deres at barna deres kanskje leser dette en dag? Og hvorfor legge ut så inni hampen med bilder av seg seg og barna? Jeg forstår det bare ikke. Nå tok jeg to tilfeldige blogger siden de lå ute på denne siden i går.

Skrevet

Haha, Linniiie gjorde dagen min!

Han ser jo ut som en pokal!!

HAHAHAHA jeg dævver!!

Skrevet

Liker faktisk ikke folk som gjør narr av andre på nettet som hun gjør.

Heia perfektkaos, hun gjør bare narr av seg selv!=)

Skrevet

Nå er jeg vel inne i 30-åra og ansett som "gammel" av flere her inne...:o)

Men jeg ser litt på blogging som en form for dagbok, og da jeg var tenåring var dagbok noe mange hadde...Av og på så skrev man hver dag i den over lengre perioder...Varte vel godt uti videregående til mange,- at vi noterte ned hendelser og ting og tang i "skoledagbøkene" våre som vi da hadde.

Det var greit nok det..Noe viste vi til venner, annet ikke....Men hva om vi hadde hatt data og blogg-muilgheter den gang? Jeg er FRYKTELIG glad vi ikke hadde det..For selv med streng sensur så ser jeg ikke mange ord fra MINE dagbøker jeg leser UTEN og skjemmes VELDIG:.Hva om disse tanker, meninger og følelser hadde blitt lagt ut på internett USENSURERT den gang? Grøss og gru....Og jeg var veldig "veslevoksen" og fornuftig som tenåring og tidlig i 20årene..Mne ser i ettertid at DET vil jeg så absolutt ikke kalle meg... Og ser jeg ville ha møtt meg selv i døra mange gang om jeg hadde måtte forklare og begrunne noe av mine meninger og tanker...

Jeg skjønner det er hår for et normalt liv for den "teisteste" blogger,- enten hun/han er det for moro skyld eller ufrivillig, men jeg tror at mange der ute vil angre seg,- FRYKTELIG om noen år......Glad det ikke er meg, og ja, jeg kommer nok til å le litt skadefro om jeg leser om noe slikt:o) Ta bare Helene Rask og Aylar, hvor "voksne" de var da de ble Glamourmodeller.Hvor fornuftig og kvinnefrigjørende og sterk det gjorde de...De fryder seg ikke akkurat av fortida si.........Og mange bloggere vil få det verre, de har tross alt blottalg "sjela" si....Ikke bare kroppen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...