nr 2 på gang i mai Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Har en annonse på Finn , har fått lang mail fra noen som er kjempeintressert, på engelsk. de er klare til og betale det jeg forlanger pluss frakt- til Nigeria??????????????? Hæ, tenker jeg, virker jo veldig spesielt, men samtidig vil de betale gjennom paypal, og det er jo trygt? hva ville dere gjort?
nr 2 på gang i mai Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2010 Det tenker jo jeg også, men hvordan kan de svindle meg gjennom paypal? kan de hacke mailen min? Uff har ikke peiling på sånn.. Det er kansje ikke behov for allværsjakke der, hehe..
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 hadde jeg aldri gått på. Må jo være billigere å kjøpe ny i utlandet selv.
nr 2 på gang i mai Skrevet 21. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2010 Det er sant, samtidig kan jeg ikke skjønne at de skal svindle gjennom paypal, det er ikke noe tap med jakka, men har en voldsom rar magefølelse på dette.. Har sendt mail til Finn også nå
Lykkepålandet Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Dette er bare svindel og tull. Ikke vits å bry deg mer. Hvis de maser mer kan du bare skrive at du har sendt mailen deres videre til politiet. Får masse sånne henvendelser på mail ukentlig så vet at dette bare er tull. Det er vel ikke så viktig med noen få 100 lapper for den jakken uansett?
Mom2Two Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Du er ganske naiv og lite opplyst hvis du går på den..
Gjest ->>- Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Det er en scam og du ignorerer selvsagt henvendelsene.
NostraStoria Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 JA. Har du ikke hørt om Nigeria brevene? Dette lukter svindel lang vei, anmeld dem til politiet.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 21. september 2010 #10 Skrevet 21. september 2010 Du må IKKE finne på å la deg lure av disse! Samme som ville kjøpe pc'n jeg hadde til salgs for et års tid siden. Skulle ha 3000kr for den, de var villig til å betale 8000kr. JA SÆRLIG! Sendte mail til finn og tipset og fikk svar fra økokrim med takk for hjelpen! Så ikke gå på den der! Alle mente minibank var trygt også til man oppdaget det første skimming-tillfellet! IKKE IKKE IKKE! Håper du lar være og heller finner en ærlig sjel her i norge som vil kjøpe det du skal selge:)
nr 2 på gang i mai Skrevet 21. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2010 Gjorde det samme som deg lille trille, først mailet Finn, deretter økokrim. Stusser jo litt, ville ikke helt tro at noen ville lure MEG..hehe.. Jajaj, da vet jeg det, takk for svar alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå