Potetstappe Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Tenkte vi skulle ha laks og pasta til middag idag, så nå vil jeg gjerne vite hva slags saus dere anbefaler?
frk Nilsen Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Fløtesaus med en skvett hvitvin og en dæsj chili Og litt sitron.... Eller er jeg glad i gressløkrømme til fisk. Rømme, gressløk/vårløk, sitronsaft, salt & pepper
camilla^ Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Vi har alltid rømmesaus til. Smelter litt smør og pisker inn rømme til det blir kremete. Noen ganger har vi i litt purre når vi smelter smøret, men det liker ikke ungene så det har vi bare når ikke ungene skal ha middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå