Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 gutten vår er veldig lang så vi finner ikke bodyèr som passer han.. lurer litt på hva annet jeg kan bruke under..??
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 vi bruker boddyer (20mnd) hvilken størrelse er gutten din da? må vel bruke tsjorter eller tynne gensere under den vanlige genseren kan eg tenke meg? Ull gensere nå til vinteren f.eks:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 han bruker nå str 98/104 i gensere og t-shorter.. finner ikke bodyer i denne str noen sted..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Her bruker vi singletter. Har ei jente som bruker str. 104.
de tre bukkenebruse Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 har t-skjorte under genseren og stillongs elle stømpebukse under buksa=)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Etter at datteren min sluttet med bleiene forsvant også bodyene, og hun har da brukt singleter på sommerstid og nå bruker todelt ull. Det er litt rart når man siden de var nyfødte har vært sikre på at de ikke går bare på rygg og mage, men om du får tak i lange singleter kan du få de godt nedi buksa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå