Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 MÅTTE BARE FÅ DET UT! ER SÅ FORBANNA LEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Ja om nav brenner i helvete får du sikkert masse hjelp fra dem...?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Nav er i brann allerede, og har vært det de siste tre-fire år. Har dere ikke fått med dere det?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Du høres jo ut som en moden og reflektert dame, hi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå