Gå til innhold

Innesko bhg/sfo/skole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere?

Tøfler til de minste i barnehage eller disse grusomme plastikskoene?

Enn barn på sfo og skole? Kan jeg kjøpe joggesko til dem? Tenkte joggesko til gutten og kanskje noen pene sandaler av noe slag til jenta?

HUff vanskelig altså.... noen med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste bruker Crocs på skolen da i følge han, "alle" bruker det. Minsta bruker sandaler i bhg.

Skrevet

Gutten vår bruker crocs inne på skolen og SFO. Ser de andre bruker det samme (liten klasse;-)) Han brukte det samme i bhg.

Minsta som går i bhg, bruker også crocs. Syns det er veldig greie innesko, jeg:-)

Skrevet

Mine bruker også crocs.. Fordi mange andre har, fordi jeg ble dritt lei av å kjøpe nye innesko i dyre dommer som bare forsvinner i det store sorte hullet på sfo, fordi de ikke blir våte på bena selv om det er vått på gulvet..

Spesielt Broremann(7) har en tendens til å glemme seg og suser ut og rundt omkring uten utesko. Minstemann fikk crocs da han skulle begynne i bhg for å ha som tøfler(i august), han nektet å gå med noe annet så lenge det var varmt nok ute gikk han hele dagen barbent i crocs.

Selv vil jeg ikke ha om det så snør i helvete, men ungene liker. Selv eldste Vakkerungen(8) synes de er greie, men hennes er modifisert med litt sløyfer og greier(krativ mamma har kreativ datter)

Skrevet

Ja jeg ser jo med en gang utfordringen med at ting blir borte så jeg tror kanskje jeg biter i det sure eplet og kjøper de jeg også :)

Har nettopp fått en oversikt over utgiftene på barna i august og september og fikk rett og slett NOIA.

Herrejesus så mye penger det går på de små....

Skrevet

Det er sant.. Med tre stk i skole/bhg merkes det godt når høsten kommer og vinterutstyret skal i boks. For ikke å snakke om ski/sykkel/skøyter etc til hele gjengen... Sånn går nå dagan - bare å dra kortet til det tar fyr.

Skrevet

amandine: haha...jeg lånte kortet til g.s her om dagen og da han fikk det tilbake sa han at han ikke turte å ta i det fordi det sikkert var så varmt hihi...

Skrevet

He he det er derfor jeg også pleier å utstyre meg med mannens når det virkelig skal handles.. God gammeldags fordeling... Ha!

Skrevet

Kjøper skinntøffler på shoeszoo.com. Kjempe billig,bra og fine =)

Skrevet

Minsta på 2,5 bruker "gymsokk-tøfler" fra H/M i bhg.

Eldste begynte på skolen i høst og han bruker noen gode, lette joggesko. Etter anbefaling fra skolen: de samme som brukes i gymmen for å unngå at barna må passe på to sett med innesko og støvler og regntøy osv osv. De er jo ennå så små at de ikke skifter klær til gymtimene.

Skrevet

Mini på 2 år bruker tøfler fra Polarn o Pyret i barnehagen. Veldig fornøyd med de:-) Har også brukt noen sånne små skinntøfler innimellom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...