Gå til innhold

gravid og herbalife???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp tatt en test som viste at vi skal ha barn....igjen.:-)

 

Jeg har en periode nå tatt herbalife shake om morgenen for å få i meg næring ( er ikke særlig glad i frokost)jeg bruker det bare på morgenen og det er IKKE for å slanke meg men bare for å få noe i magen tidlig på dagen..

er dette farlig for lille spiren i magen??? noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke farlig å bruke herbalife i graviditet hvis ikke man driver å bruker det for å slanke seg :)

 

så bare kos deg med det til frokost du :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...