Hotti Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Jeg har nettopp tatt en test som viste at vi skal ha barn....igjen.:-) Jeg har en periode nå tatt herbalife shake om morgenen for å få i meg næring ( er ikke særlig glad i frokost)jeg bruker det bare på morgenen og det er IKKE for å slanke meg men bare for å få noe i magen tidlig på dagen.. er dette farlig for lille spiren i magen??? noen som vet???
<3 N & M <3 Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 det er ikke farlig å bruke herbalife i graviditet hvis ikke man driver å bruker det for å slanke seg så bare kos deg med det til frokost du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå