Gå til innhold

YES!

Villa Perlesukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å hoppende glad er jeg her jeg sitter. :)))

Hadde en tvist i sommer hvor jeg rett og slett ble rævkjørt og var utrolig lei meg og ga opp. Men så spurte jeg om råd inne på anonymforum og fikk svar fra noen kloke damer at jeg måtte lete frem alt av bevis jeg hadde i saken ( kvitteringer etc) og skrive et brev til forliksrådet.

Skrev brev og sendte kopi rekommandert til motparten og gav en frist for å få pengene tilbake. Fristen er i morgen og jeg trodde aldri jeg skulle få tilbake pengene men i dag sto de på kontoen min .... JOHOOOO!!!

Herlig altså. Det er jo ikke all verden men 7000.- er deilig å få ekstra sånn på en tirsdags morgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger er DIB kjekt å ha! :-) Jeg har også fått gode råd her inne før.

Skrevet

SHOPPING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) Så deilig, godt du ikke ga deg! :-) Flinka!

Skrevet

Salad fingers: takk for hysterisk morsom mail :)

Skal en tur inn til byen nå. Vi skal selge sofaen til g.s og det kommer noen og titter på den snart :)

Skal du handle noe denne uka da?

Skrevet

Hehe, ja de var fiiiine;-)))

Nja, hadde tenkt meg en snartur til Sandvika idag, men minsta er i litt uggen form, var så surkete igår og inatt var vi oppe med hylgråt, samme tidlig imorges, så vet ikke om jeg orker likevel, er jo ikke noe særlig for henne om hun er dårlig. Aner ikke hva det er, men tror hun har vondt i magen.

Så deilig å "bli kvitt" litt møbler da!

Skrevet

Åååå men hvis du drar i morgen hihi så blir jeg med ;)

Vi har en god del som skal bort hehe. G.s har skrevet DEN hysterisk morsomme finnannonsen da .... sender deg link på mail.

Gled deg forresten til barna skal begynne på skole. Oppsummert: 15.000 i utgifter for 3 barn per måned. Halleluja sier jeg bare.

Men men hvis det skal bli noe ut av dem så må de jo få kommet seg på aktiviteter o.l. HEIA HEIA :)

Skrevet

Da hyler jeg isåfall ut! :-)

Oh, da venter jeg spent på mail! Blir vel en seiersgang på FB, kanskje?;-))

15000 pr måned? Godt jeg bare har to, hehe! Hva i alle dager er det som drar unna med sånne summer? Du har kanskje regna inn sfo og b.hage? Holder ikke så nøye regnskap, bare ser på hvor mye/lite det er igjen på konto, er litt sløv sånn...

Så du ikke Puls igår, haha, du skal helst bare la ungene kjede seg hjemme i stua, det har de visst godt av.

Skrevet

Så flott, 7000 kr er jo en god sum og følelsen av å ha rett er vel og god, he he :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...