Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Er det bare nitten år gamle førstegangsmødre der?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Var på noen treff da jeg var gravid sist. Jeg var da 22 år og var den yngste. Resten av jentene var stort sett over 30 år.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Det varierer veldig. Vært få 19åringer på de jeg har vært på. Ofte jenter fra 25-35... de fleste et sted i midten. Ofte flere førstegangsfødende og noen flergangsfødenede. Jeg har bare gode erfaringer, fikk to gode barselgjenger på den måten:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Hva med å ta en titt på profilen til de som snakker om å møtes da... De fleste er 25-30 og virker svært oppegående og ressurssterke. Har selv arrangert flere, og faktisk kan en på 30 og en på 20 ha mye til felles som gravide selv om det er et hav av år og andre livserfaringer mellom dem.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Ja, uff unge førstegangsmødre må en bare holde seg unna, de er så....unge...... Og kanskje de som er gamle og, for de er jo så...gamle liksom... Du får bare skrive at du gjerne vil treffe noen mødre men de må være mellom den og den alderen.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Jeg har bare gode erfaringer fra BIM-treff ) Vi ble en liten gjeng, der yngste er 20 og eldste er 28 og vi har det alltid kjempehyggelig sammen ) Hva har du å tape på å gå på ett slik treff da? Det er jo bare å gå hvis du ikke liker å være der og i beste fall så kanskje du får venninner )
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Hvordan kan man være anonym på sånne treff? Får man utdelt papirposer til å ha over hodet?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Jeg ble kjent med 4 fantastiske mennesker på BIM treff for 5 år siden, vi holder sammen enda :-) Vi er 2 over 30 og de andre vipper snart over den "voksne" grensen på 30 de også.....
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 Er noen år siden jeg var på et slikt treff. Da var jeg 25 år og vordende tobarnsmor.Alle de andre var førstegangsfødende rundt 30.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #10 Skrevet 21. september 2010 Jeg var i Stavanger for 6 år siden. Det var med førstemann. Da var jeg 24 og var absolutt blant de yngste. Mange ventet både sitt andre og tredje. Dengang da var det fast møte hver tirsdag kveld på en kafe og så var det bare å komme for de som ville. Ikke noe påmelding eller noe.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #11 Skrevet 21. september 2010 Man hilser jo på hverander og sier alder og navn og sånne vanlige ting. Ingen som sa hvem de var på nettet. Det snakket vi ikke om i det heletatt.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. september 2010 #12 Skrevet 21. september 2010 vi var en gjeng førstegangs 30+ som møttes for første gang for 4 år siden. Og jeg har fortsatt kjempegod kontakt med mange av dem enda :-) Reiser faktisk til Riga i helgen med 3 av dem, uten mann og barn :-) 4 av oss har også fått nummer 2 med bare noen måneders mellomrom så har kost oss masse i permisjonen sammen denne gangen også! Det går jo ann å lage bim treff i forskjellige aldersgrupper om man vil selv :-) Jeg angrer iallefall ikke et sekund på at jeg dro på det første treffet :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #13 Skrevet 21. september 2010 HI her. Så bra jeg tar feil. Kanskje jeg skal driste meg ut på et. *Liste, liste*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå