Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Har lest en del her inne, og begynner å lure på om jeg er helt unormal. Ja, ikke bare for ting her inne, men det kommer jo frem i lovverket også. Tror jeg. Altså, f.eks kan noen her skrive at de ikke orker å ha sex, og så foreslår en hel haug at de kan jo gi mannen oralsex i stede vis man ikke orker sex. For litt siden var det et innlegg om voldtekt, og en skrev at hun var blitt utsatt for å måtte gi oralsex, og la selv til at det vel ikke var det samme og like ille. Sånn er det vel i loven også, at oralsex anses som mindre fælt enn voldtekt med samleie? Eller som jeg så på en dokumentar om noen ungdommer i Storbritannia, der det var helt vanlig at jenter gav gutter oralsex, mens man ble sett på som en "slut" om man lå med så mange gutter, altså hadde samleie med dem. Jeg føler det helt motsatt jeg. Dersom jeg ikke egentlig er i humør til å ha sex er oralsex helt utelukket, men det er greit at han har samleie med meg. Ser jeg for meg en tenkt voldtektssituasjon, så har jeg alltid tenkt at det må være grusomt uansett, men at å bli tvunget til å gi oralsex må være det aller verst tenkelige. For meg er munnen min hellig, den er mye mer intim for meg enn underlivet sånn sett. Å gi oralsex er noe jeg kun kan gjøre med en jeg er trygg på og når jeg er veldig tent, mens å ha samleie kan gå greit som one-night'er eller når jeg ikke er heltent. Når jeg ikke orket å ha sex alltid som gravid kunne det aldri ramle meg inn å gi oralsex som kompensasjon, det er jo mye mer intimt og jobb å gi det enn å bare la mannen benytte seg av kroppen min. Synes jeg. Hva tenker dere andre om dette? Må da vel være flere enn meg som føler det slik?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Er helt enig med deg jeg. Oralsex føles mye mer "personlig" og har jeg ikke lyst på sex så har jeg iallefall ikke lyst til å gi oralsex heller.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Enig. Skulle jeg bli voldtatt så tar jeg heller en skitten kuk i høna enn i munnen!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 HI Godt å se at det er flere da. Lurer også litt på hva dere andre tenker om dette. Hvorfor føler dere at underlivet er mer intimt enn munnen? Man kan vel på en måte skru seg av da, men med noe i munnen kan man både brekke seg og få kvelningsfornemmelser...urk....
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Tja, munnen er jo noe alle kan se, til enhver tid. Underlivet, derimot, er noe vi vanligvis dekker til, i det minste for fremmede. Så det er vel ikke så enkelt å si.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Om en ikke har lyst på det ene så har en vel stort sett ikke lyst på det andre heller, og det gjelder jo like mye for både kvinner og menn. Men det jeg synes er rart er at enkelte damer ser ut til å ha full stopp så snart det er snakk om menstruasjonen! Det er jo ikke mannens feil at kvinner har det, så hvis han har lyst så kan han vel i det minste få en avsugning? Å stoppe helt opp uten at det nødvendigvis er et lystproblem er egoistisk mener jeg. Og for de som liker analsex så kan de vel ha det også i menstruasjonsperioden istedet for å la mannen gå trengt til det er over? Om det generellt er et lystproblem så forstår jeg at en sier nei til hva det enn måtte være, så det er ikke rat. Men de som stopper helt opp pga menstruasjon er rare synes jeg. ER jo mye som kan gjøres som ikke krever å kjøre brannbil :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 HI Beskriv din mens da. Altså hvor mye du blør og hvor lenge. Tror nemlig det har en del å si. Jeg gir aldri oralsex når jeg har mensen, fordi jeg ikke har lyst på sex da. Det er heller ikke min feil, altså kvinnen sin, at jeg har mensen, så da blir det stopp i noen dager. Man har ikke vondt av å vente litt og glede seg til nye runder
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Du har jo et poeng der, men mannfolk er ikke alltid så lette å trene opp til å forstå sånne ting ;-) hehe Jeg og mannen har vel sex 5 ganger iløpet av en normal uke. Det er bare sånn at vi har stor lyst begge to :-) Blør vel ikke så veldig mye, men med tampong så går det meste an :-P Merker ikke noe til at lysten forsvinner heller jeg da, etter 3-4 dager så er jeg nesten panisk =P
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 HI Tenkte meg at du blødde lite, for da er det lett å si at man ikke forstår. Jeg skal beskrive hvordan det er for meg. Først får jeg veldig vondt i magen og ryggen, omtrent like vondt som de første riene ved en fødsel. Så begynner jeg å fossblø. Jeg kan bruke grønn tampong, det største bindet, og likevel kan jeg risikere å blø utenfor de første 2 dagene. Om natten må jeg opp for å skifte 1-2 ganger. Innimellom, og jeg vet aldri helt når, får jeg krampetak i magen som er like vonde som middelssterke rier. De siste ca 6 dagene av mensen blør jeg gradvis mindre. Nest siste dagen er mer som du beskriver, da stopper også murringene opp, siste holdet der med truseinnlegg, og da er det også ok med sex igjen. De første dagene orker jeg veldig lite, inkludert tanken på sex. Jeg har vondt, jeg er kronisk redd for å blø igjennom og jeg er oversensitiv for berøring (orker ikke å bli tatt på annet enn av barna) og dette tilsammen gjør at sexlysten og blir ikke-eksisterende. Hvem vil vel ha sex med rie-lignende smerter? Jeg er heller ikke unik, vet det er ganske mange andre kvinner som har det slik som jeg har det. Kanskje det er lettere for deg å forstå nå hvorfor jeg/vi damer med mensen ikke alltid orker tanken på sex? I noen form... Heldigvis er min mann tydeligvis mer lettdressert enn din. Han viser stor forståelse for at jeg har det vondt og ikke bra, og han lar meg være i fred og tar dobbelt opp av oppgavene i hjemmet til jeg er ovenpå igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå