Tøffe Tøflus Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Gubben har bursdag, så tenkte vi skulle spise ute i dag. Problemet er bare at vi ikke har barnevakt, så lillemor på 8 mnd må være med. Trenger dermed et sted som vi enten kan ha henne i høystol og gi henne mat mens vi spiser selv, evt ha vogna ved bordet hvis vi er så heldige at hun sover. Noen forslag? Helst et sted med litt god mat, ikke typ Egon/Fridays etc... Bør også være innenfor gangavstand til Karl Johan. På forhånd takk!
Collette Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 I fjor da lillegutt var 8 mnd var vi på Tabibito. De har barnestol og plass til vogn. Veldig god mat. http://www.tabibito.no/
Gjest ->>- Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Santinos ved Rådhuset er sånn italiensk barnedillevennlige. Tabibito også, men i motsetning til hun over her synes jeg de har overpriset og ikke veldig god mat. ;-) Den der tapassjappa i det gamle fengselet på Grønland har også en layout som gjør det greit å ha med barnevogn, men jeg vet ikke om de har babystoler (vil jeg dog anta). Mener den heter Vann og Brød? De har god mat, men litt (veldig) varierende servicenivå. Indiske restauranter flest tilpasser seg også fint småunger.
BettyB00p Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Jeg syns også at Pascal i Drammensveien funker greit.
nybegynner07 Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Onkel Donald er greit om dere skal spise på dagtid/tidlig kveld alltid plass til barnevogn og så har de noen barnestoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå